Wydanie nr 3/2025, Piątek 3.01.2025
imieniny: pokaż (10 imion)Arleta, Anter, Daniel, Danuta, Enoch, Meliton, Teonas, Genowefa, Teona, Piotr
ReklamaKontakt
  • tvmalbork.pl
  • zulawyimierzeja24.pl
  • tvsztum.pl
  • tvdzierzgon.pl

Kaseton z dibondu czy pylon reklamowy - co wybrać?

Kaseton z dibondu czy pylon reklamowy - co wybrać? fot. Kaseton z dibondu czy pylon reklamowy - co wybrać?
Wybór odpowiedniego nośnika reklamy wizualnej przyprawia o ból głowy wielu przedsiębiorców. Związane jest to z jednej strony z bogatą i szeroką ofertą podmiotów, które na co dzień zajmują się tego rodzaju projektami (agencje reklamowe, studia poligraficzne, producenci nośników reklam), z drugiej natomiast – ze zmieniającymi się dynamicznie trendami, które wyznaczane są często na podstawie zachowań rynkowych konsumentów.

Te natomiast – jak powszechnie wiadomo – także nie należą do przewidywalnych, a napędzane są przez wiele niezależnych od siebie, często trudnych do odgadnięcia czynników. Nie może więc dziwić sytuacja, w której podmiot prowadzący określony rodzaj działalności gospodarczej staje przed wyborem pomiędzy – przykładowo – kasetonem z dibondu oraz pylonem reklamowym. Oba z opisywanych nośników treści reklamowych posiadają swoje wady i zalety, a podjęcie decyzji w tym przedmiocie pozostawać może wyjątkowo trudne. Warto więc w takiej sytuacji zawsze rozważyć wszystkie istotne czynniki, aby dokonany wybór pozwolił na osiągnięcie zakładanych rezultatów i wyników finansowych.

Czym różnią się kaseton z dibondu oraz pylon reklamowy?

Oba nośniki reklamy doskonale sprawdzają się jako stosunkowo ekonomiczny sposób na oznaczenie miejsca prowadzonej działalności gospodarczej. Różnią się jednak w sposób znaczny szczegółowym przeznaczeniem oraz konstrukcją, co przekłada się bezpośrednio na spektrum możliwych, praktycznych zastosowań. Pylony reklamowe to forma reklamy zewnętrznej o stosunkowo dużych rozmiarach. Jest ona charakterystyczna w szczególności dla stacji benzynowych, gdzie najczęściej też występuje. W ostatnich latach zauważa się jednak rosnącą popularność tego nośnika także w przypadku innych rodzajów i gałęzi gospodarki. Pylon składa się z wykonanej z metalu konstrukcji nośnej oraz lica – właściwej części, na której prezentowane są treści reklamowe. Z kolei kasetony z dibondu (a także innych materiałów, z których wykonywane jest lico) to konstrukcje, które w większości przypadków przytwierdzane są do już istniejących konstrukcji (np. elewacji budowlanych), po czym uzupełniane są o treści reklamowe zamieszczone na ich licu. Zdarza się także, że kasetony reklamowe służą samodzielnej ekspozycji, będąc umieszczanymi na specjalnych konstrukcjach z metali i ich stopów.

Kaseton z dibondu czy pylon reklamowy – co wybrać?

Dobór odpowiedniego nośnika reklamy zależy od wielu powiązanych ze sobą czynników. Najważniejsze z nich związane są z planowaną ekspozycją reklamy oraz warunkami panującymi w miejscu, w którym będzie ona instalowana, branżą, w jakiej obraca się przedsiębiorca zainteresowany reklamą, a także możliwościami technicznymi instalacji konkretnego nośnika treści reklamowych. Każda z opisywanych opcji lepiej sprawdzi się w określonych specyfiką sytuacji warunkach, a właściwy jej dobór zawsze warto skonsultować z profesjonalistami z branży. Sięgnięcie po opinie ekspertów uchronić może przed niepotrzebnymi lub nadmiernymi wydatkami, których w łatwy sposób można uniknąć odpowiednio wcześnie konsultując wykonanie reklamy z fachowcem.

Kaseton z dibondu czy pylon reklamowy - co wybrać?
Przejdź do komentarzy

Kamery On-Line

Podziel się:
Oceń:
Tagi

Zobacz więcej z kategorii Wasze informacje


Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe i naruszające regulamin będą usuwane.