Wydanie nr 276/2025, Piątek 3.10.2025
imieniny: pokaż (15 imion)Teresa, Gerard, Ewalda, Gerarda, Ewald, Kandyd, Eustachy, Sierosław, Częstobrona, Ermegarda, Irmegarda, Romana, Augustyna, Kandyda, Cyprian
ReklamaKontakt
  • tvmalbork.pl
  • zulawyimierzeja24.pl
  • tvsztum.pl
  • tvdzierzgon.pl

Reklamy Regionalna Grupa Medialna TvMalbork.pl - TvSztum.pl - Zulawyimierzeja24.pl - TvRegionalna24.pl

Reklamy Regionalna Grupa Medialna TvMalbork.pl - TvSztum.pl - Zulawyimierzeja24.pl - TvRegionalna24.pl

TERAZ REKLAMA NA NASZYCH FACEBOOK`ach

ZA DARMO (przy zamówieniu reklamy na 60 dni)

MediaPack Regionalna Grupa Medialna

  • Regionalna Grupa Medialna jest liderem na rynku lokalnych mediów w powiecie malborskim, sztumskim i nowodworskim
  • Każdego dnia dociera z informacjami do ponad 300 tysięcy użytkowników 
  • FB ma zasięg ponad 80 tysięcy fallowersów, z niego przekierowania do ważnych informacji są kierowane bezpośrednio na strony naszych telewizji.
  • Telewizja Malbork towarzyszy mieszkańcom całego powiatu w ważnych wydarzeniach kulturalnych, sportowych  oraz uroczystościach władz miejskich – prowadzi retransmisję z obrad sesji powiatów, miast i gmin
  • Wyróżnia się zasięgiem oraz dostępem do kamer pogodowych, jego atutem jest także udział w Malborskich Światłowodach (Dostawca internetu i telewizji HD).
  • Regionalna Grupa Medialna: TvMalbork.pl, TvRegionalna24.pl, ŻuławyiMierzeja24.pl, TvSztum.pl i TvDzierzgon.pl
  • Nasza grupa jest idealnym Partnerem dla Twojej firmy! Z nami komunikujesz do odpowiedniej grupy docelowej odbiorców.  
Zobacz nasze kamery pogodowe On Line
www.tvregionalna24.pl/kamery

Nasze facebooki

https://www.facebook.com/TvMALBORKpl/
https://www.facebook.com/zulawyimierzeja24/
https://www.facebook.com/telewizjasztum/

MediaPack Regionalna Grupa Medialna

Proponujemy działania marketingowe, PR -owe oraz bezpośrednią komunikację  w reklamie pliku video. Działamy w oparciu o brief Klienta i jego potrzeby.

Oto kilka form współpracy:

  1. Kampania wizerunkowa, promocja usługi lub produktu oraz dedykowanego brendu z wykorzystaniem działań PR z umiejętnym wykorzystaniem całej Regionalnej Grupy Medialnej lub bezpośrednio z wybranym kanałem TV.
  2. Wyłącznie działania reklamowe na kanałach FB całej grupy w zasięgu ponad  80 tys. fallowersów
  3. Materiał redakcyjny (artykuł sponsorowany)  uzupełniony konkursem z przekierowaniem na stronę Klienta wsparty bannerami rotacyjnymi.
  4. Pliki video – krótkie filmiki reklamowe prezentujące działalność firmy lub określonego produktu czy usługi w czasie do 3 minut. Istniej możliwość stworzenia dedykowanego spotu reklamowego trwającego nie dłużej niż 30 sekund.

 

 

 

 

MediaPack Regionalna Grupa Medialna Alfabet reklamodawcy w definicji:

A) Artykuł sponsorowany : 

jedyna  forma prezentacji firmy/ usługi/produktu posiadająca charakter informacyjny ale i promocyjny z danej branży, jej głównym zadaniem jest pokazanie atutów wraz z odniesieniem się do danych teleadresowych lub bezpośrednim przekierowaniem na  stronę marki / FB bardzo skuteczna forma reklamy w połączeniu z dedykowanym Konkursem ( tzw. lokowanie produktu);

 B) Banner rotacyjny :

graficzna forma reklamy wizerunkowej pozwalająca po kliknięciu przejść bezpośrednio na stronę dedykowaną Klienta lub sprofilowaną usługę, ta forma daje możliwość tworzenia bezpośrednio pozytywnego wizerunku firmy/ usługi/ produktu i jest powszechnie uznana za jedną z lepszych w formie komunikacji 

K 1) Katalog firm:

najprostszy i najszybszy sposób zaprezentowania danych teleadresowych, zawiera wszystkie dane podstawowe:

branża/usługa/nazwa/ adres/kontakt/strona www – może być dodatkowo rozszerzona o opis działalności i zawierać przekierowanie na stronę po kliknięciu na logo ( usługa płatna dodatkowo 20%),

K 2) KONKURS:

bezpośrednia forma promocji marki z lokowaniem produktu, stworzona na potrzeby Klienta w oparciu o jego cel kampanii reklamowej i zamierzony efekt promocji oraz komunikacji,

K3) Kamera pogodowa: 

objęcie patronatem kamery pogodowej w abonamencie wakacyjnym oraz całego roku, wizytówka firmy wyświetlana przed obrazem z kamery, reklama w formacie banneru reklamowego

O) Ogłoszenia:

drobne treści związane bezpośrednio z komunikatem w usługach, w zakładce praca, w nekrologach oraz innych rubrykach niesklasyfikowanych nie przekraczające 800 znaków,

V) Video:

najlepsza forma reklamy wizerunkowej, która może bezpośrednio pokazać komunikat docelowy Klienta w oparciu o brief redakcyjny i zgłoszone potrzeby, pliki video nie są dłuższe niż 3 minuty, spoty reklamowe w czasie od 15 do 30 sekund.

 

Załączone pliki:

Tagi