I. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydatów:
Kandydatem na ww. stanowisko może być osoba, która:
- 1.Posiada obywatelstwo polskie;
- 2.Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- 3.Nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - 4.Cieszy się nieposzlakowaną opinią;
- 5.Posiada wykształcenie średnie lub wyższe.
II. Wymagania dodatkowe:
- 1.Ukończone studia o profilu ekonomicznym lub na kierunku rachunkowości i finansów.
- 2.Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządowych
- 3.Znajomość aktualnie obowiązujących ustaw w zakresie rachunkowości, finansów publicznychpodatku dochodowym od osób fizycznych
- 4.Znajomość klasyfikacji i sprawozdawczości budżetowej w zakresie księgowości budżetowej
- 5.Dyspozycyjność, samodzielność, komunikatywność, rzetelność i umiejętność pracy w zespole.
III. Warunki pracy na stanowisku:
- 1.Praca wykonywana będzie w Urzędzie Gminy Ostaszewo, ul. Kościuszki 51, 82-112 Ostaszewo;
- 2.Praca przy komputerze.
- 3.Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy – 8 godz. dziennie;
- 4.Pierwsza umowa o pracę może zostać zawarta na czas określony z możliwością przedłużenia jej na czas nie określony;
- 5.Zatrudniona osoba, o której mowa w art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych podejmująca pracę na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy, może być skierowana do odbycia służby przygotowawczej, która kończy się egzaminem
W miesiącu sierpniu 2018 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:
- 1.Prowadzenie rachunkowości organu i jednostki budżetowej Urzędu zgodnie z obowiązującym planem kont.
- 2.Prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnych urządzeń księgowych (dziennik główny, dziennik księgowań).
- 3.Dekretacje otrzymywanych dokumentów księgowych i sprawdzanie ich pod względem formalno- rachunkowym.
- 4.Sporządzanie sprawozdań budżetowych jednostki Urzędu Gminy w obowiązujących terminach i udział w sporządzaniu okresowych sprawozdań jst.
- 5.Prowadzenie całokształtu spraw związanych z ewidencją i księgowaniem środków trwałych.
- 6.Obsługa i kontrola systemu Home – Banking oraz współpraca z bankiem prowadzącym rachunek bankowy.
- 7.Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonych
V. Wymagane dokumenty :
- 1.List motywacyjny;
- 2.Życiorys – curriculum vitae z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
- 3.Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- 4.Kserokopie świadectw pracy,
- 5.Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- 6.Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
- 7.Referencje, opinie i inne dokumenty potwierdzające nieposzlakowaną opinię kandydata;
- 8.Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z późn. zm.),
9. Oświadczenia:
1) o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
2) o nie toczącym się przeciwko kandydatowi postępowaniu karnym;
3) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
4) o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym;
10. Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2016 r., poz. 902 z późn. zm.)” oraz własnoręcznie podpisane.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
- 1.Dokumenty należy składać w kopertach z„Nabór na stanowisko
ds. księgowości budżetowej” osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy
w Ostaszewie lub wysłać na adres Urzędu Gminy w Ostaszewie: ul. Kościuszki 51,
82-112 Ostaszewo. - 2.Termin składania dokumentów – do dnia 15 października 2018 r. do godz. 15:00.
- 3.O zachowaniu terminu data wpływu do Urzędu. Dokumenty, które wpłyną
po terminie nie będą rozpatrywane
VII. Informacje dodatkowe:
- 1.Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną niezwłocznie poinformowani telefonicznie o terminie dalszego postępowania.
- 2.Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Ostaszewo w zakładce – Oferty pracy- https://ugostaszewo.ssdip.bip.gov.pl/search/joboffers/
Info: ostaszewo.pl