Wydanie nr 330/2024, Poniedziałek 25.11.2024
imieniny: pokaż (4 imiona)Erazm, Katarzyna, Tęgomir, Piotr
ReklamaKontakt
  • tvmalbork.pl
  • zulawyimierzeja24.pl
  • tvsztum.pl
  • tvdzierzgon.pl

McDonald’s nagrodzony za działania rekrutacyjno-wizerunkowe

  • Wydanie nr 330/2024
  • 23 marca 2018, 08:41
  • McDonald’s nagrodzony za działania rekrutacyjno-wizerunkowe
  • Strefa obywatelska
McDonald’s nagrodzony za działania rekrutacyjno-wizerunkowe fot. McDonald’s nagrodzony za działania rekrutacyjno-wizerunkowe
Nagroda specjalna Jury za całość działań employerbrandingowych i trzy wyróżnienia – to zdobycze McDonald’s z wczorajszej gali konkursu EB Kreator, w którym nagradzane są najlepsze działania wizerunkowe i rekrutacyjne.

Nagroda specjalna i wyróżnienia to efekt intensywnych działań McDonald’s w obszarze budowania reputacji pracodawcy, które zapoczątkowało stworzenie w ubiegłym roku kompleksowej strategii wizerunkowej. Jesienią firma prowadziła na jej podstawie rozbudowaną kampanię obejmującą m.in. działania w kanałach online, OOH, prasie, a także radiu i telewizji; zainwestowała również we własne media, w tym blog karierowy.
 

– Po rozbudowanych badaniach, które przeprowadziliśmy na początku 2017 roku, stworzyliśmy kompleksową strategię budowania marki pracodawcy. To na niej oparliśmy wszelkie działania prowadzone w drugiej połowie roku. Przyniosły doskonałe rezultaty – wspomnę choćby fakt, że na coraz trudniejszym rynku pracy znacząco zwiększyliśmy liczbę aplikacji. Cieszymy się, że naszą pracę docenili także branżowi specjaliści – komentuje nagrody Tomasz Polewczyński, Employer Reputation and Engagement Consultant z McDonald’s.
 

McDonald’s nagrodzono za całokształt działań w obszarze budowania marki pracodawcy, a wyróżnienia przyznano firmie w kategoriach: „kampania employer branding”, „zakładka kariera” oraz „wideo wizerunkowo-rekrutacyjne”. 
 

– Zainwestowaliśmy nie tylko w działania zewnętrzne, zmieniamy się również wewnętrznie. Zaczęliśmy od pracy nad kampanią rekrutacyjną, doszliśmy do myślenia w kategoriach ewolucji kultury organizacyjnej. Stajemy się coraz bardziej elastyczni, upraszczamy procedury, przekazujemy coraz większą odpowiedzialność w ręce pracowników, inwestujemy w projekty rozwojowe. Wszystkie działania HR-owe korespondują z naszymi celami biznesowymi, bo tylko mając świetnych, zaangażowanych pracowników jesteśmy w stanie wprowadzić w życie zasady wyjątkowej gościnności, które są naszym globalnym priorytetem biznesowym – dodaje Polewczyński.
 

Przy tworzeniu strategii McDonald’s współpracował z agencją MJCC. Działania realizują wspólnie agencje MJCC, DDB&tribal, Isobar Poland Group i 24/7Communication, a media kupuje OMD.
 

McDonald’s to obecnie ponad 22 tys. pracowników w ponad 400 restauracjach w Polsce. Zatrudnia zróżnicowane grupy pracowników – uczniów i studentów, osoby dojrzałe, młodych rodziców, pracowników z niepełnosprawnością. Zapewnia nie tylko stabilne zatrudnienie i uczciwe warunki pracy, ale także możliwości szybkiego rozwoju i przejmowania odpowiedzialności. Aż 98% managerów firmy zaczynało pracę od podstawowych stanowisk. Najmłodszy manager w organizacji ma zaledwie 18 lat.

 

McDonald’s nagrodzony za działania rekrutacyjno-wizerunkowe
Przejdź do komentarzy

Kamery On-Line

Podziel się:
Oceń:
Tagi

Zobacz więcej z kategorii Strefa obywatelska


Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe i naruszające regulamin będą usuwane.