Wydanie nr 107/2024, Wtorek 16.04.2024
imieniny: pokaż (10 imion)Benedykt, Bernadeta, Charyzjusz, Leonid, Erwin, Patrycy, Lambert, Urban, Julia, Ksenia
ReklamaKontakt
  • tvmalbork.pl
  • zulawyimierzeja24.pl
  • tvsztum.pl
  • tvdzierzgon.pl

Gmina Sztum wnioskuje o dofinansowanie usuwania azbestu. Złóż wniosek!

Gmina Sztum wnioskuje o dofinansowanie usuwania azbestu. Złóż wniosek! fot. UM w Dzierzgoniu
Urząd Miasta i Gminy Sztum informują o naborze wniosków o dofinansowanie zadań z zakresu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie gminy Sztum w 2018 r.

 

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku ogłosił konkurs pod nazwą „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu województwa pomorskiego” (edycja 2018) na dofinansowanie kosztów demontażu, zbierania, transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest, w ramach którego mieszkańcy Miasta i Gminy Sztum mogą ubiegać się o środki finansowe na usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenów nieruchomości znajdujących się na obszarze Miasta i Gminy Sztum.

 

W związku z tym gmina planuje wystąpić do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku o dofinansowanie zadania: „Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta i Gminy Sztum – edycja 2018” - w imieniu wszystkich zainteresowanych osób fizycznych, przedsiębiorców i innych uprawnionych podmiotów, którzy posiadają wyroby zawierające azbest.

Kosztami kwalifikowanymi zadania, tzn. takimi, na które można uzyskać dofinansowanie, są koszty dotyczące: demontażu, zbierania, transportu i unieszkodliwiania wyrobów zawierających azbest. Kwota dofinansowania zadania może wynosić do 70 proc. kosztów kwalifikowanych, obliczanych w oparciu o kryterium w postaci współczynnika efektywności kosztowej wynoszącego: nie więcej niż 600 zł/Mg odpadu zawierającego azbest - jeżeli na zadanie składają się łącznie: demontaż, zbieranie, transport i unieszkodliwienie odpadu oraz nie więcej niż 300 zł/Mg odpadu zawierającego azbest - jeżeli na zadanie składa się wyłącznie transport i unieszkodliwienie odpadu. Wydatki związane z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych oraz elewacji nie będą objęte dofinansowaniem.

 

Wnioski o udzielenie dofinansowania na zadania związane z usuwaniem wyrobów azbestowych należy składać w terminie do 30 maja 2018r. w Urzędzie Miasta i Gminy Sztum na odpowiednim formularzu wniosku (do pobrania w ratuszu).

 

UWAGA!

Program realizowany będzie po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku Miasta i Gminy Sztum o dofinansowanie, W przypadku, gdy wniosek Miasta i Gminy Sztum nie zostanie zakwalifikowany do realizacji przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska Gospodarki Wodnej w Gdańsku, niniejszy nabór wniosków zostanie unieważniony. Do czasu zawarcia umów o dofinansowanie, Miasto i Gmina Sztum może bez podania przyczyn unieważnić niniejszy nabór wniosków. Dodatkowe informacje można uzyskać w siedzibie urzędu w Referacie Gospodarki Komunalnej i Bezpieczeństwa, pokój nr 56 lub pod numerem tel. 55/640 63 49.

 

 

redakcja_
Przejdź do komentarzy

Załączone pliki do pobrania (1)

Powiązane artykuły

Kamery On-Line

Podziel się:
Oceń:
Tagi

Zobacz więcej z kategorii Wiadomości


Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe i naruszające regulamin będą usuwane.