Wydanie nr 256/2025, Sobota 13.09.2025
imieniny: pokaż (7 imion)Eugenia, Filip, Amat, Aureliusz, Morzysław, Aleksander, Litoriusz
ReklamaKontakt
  • tvmalbork.pl
  • zulawyimierzeja24.pl
  • tvsztum.pl
  • tvdzierzgon.pl

Ogłoszenie Wójta Gminy Sztutowo o naborze na wolne stanowisko urzędnicze.

Wójt Gminy Sztutowo ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw oświaty.

1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82- 110 Sztutowo

2. Określenie stanowiska: stanowisko urzędnicze

Nazwa stanowiska: stanowisko do spraw oświaty

Wymiar czasu pracy – 1/1 etat

Rodzaj umowy: umowa na czas nieokreślony poprzedzona umową na czas określony

Przewidywany termin zatrudnienia : 01 października 2025 r.

3. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych: w miesiącu sierpniu 2025 wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sztutowie , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.

4. Niezbędne wymagania od kandydatów:

obywatelstwo polskie,

pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane

z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

nieposzlakowana opinia,

wykształcenie minimum średnie preferowane wyższe ekonomiczne, administracyjne

znajomość przepisów prawa: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy – Prawo oświatowe, ustawy o systemie oświaty, ustawy o finansach publicznych, ustawy o finansowaniu zadań oświaty, ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o systemie informacji oświatowej, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o rachunkowości, organizacji placówek oświatowych i finansowania placówek oświatowych,

dobra znajomość obsługi komputera,

stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

5. Wymagania dodatkowe:

preferowane doświadczenie: praca w jednostkach samorządu terytorialnego,

zaangażowanie i samodzielność przy wykonywaniu powierzonych zadań, umiejętność dobrej organizacji pracy na własnym stanowisku i pracy w zespole,

odpowiedzialność, sumienność, rzetelność, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność radzenia sobie ze stresem, kreatywność.

6. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

I. prowadzenie spraw związanych z pełnieniem przez Gminę funkcji organu prowadzącego publiczne szkoły, przedszkola i inne placówki oświatowo – wychowawcze poprzez:

1. prognozowanie i rozliczanie dotacji podręcznikowej,

2. prowadzenie spraw z zakresu dowozu dzieci oraz dzieci niepełnosprawnych do szkół, placówek i ośrodków,

3. prowadzenie spraw z zakresu awansu zawodowego nauczycieli,

4. prowadzenie spraw w zakresie organizacji konkursu na dyrektorów placówek oświatowych oraz spraw związanych z ocena ich pracy,

5. prowadzenie spraw w zakresie przygotowywania uchwał i zarządzeń w sprawie rekrutacji uczniów i przedszkolaków do placówek oświatowych,

6. prowadzenie spraw związanych  z  przyznawaniem  przez Wójta  nagród  dla  uczniów i nauczycieli,

7. prowadzenie spraw z zakresu wypełniania obowiązku szkolnego,

8. prowadzenie spraw związanych z ustawą o opiece nad dzieckiem do lat 3,

2. prowadzenie Systemu Informacji Oświatowej (SIO) w zakresie prawidłowości naliczania subwencji, analiz i wprowadzeń do systemu,

3. prowadzenie spraw związanych z arkuszem organizacyjnym szkoły i przedszkola,

4. prowadzenie statystyk w zakresie wynagrodzeń nauczycieli,

5. prowadzenie spraw z zakresu dofinansowania do szkoleń nauczycieli – planowanie i rozliczanie,

6. prowadzenie spraw z zakresu planowania budżetu szkoły i przedszkola,

7. prowadzenie spraw z zakresu zastępstw

8. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem zawodowym młodocianych

9. prowadzenie archiwum Urzędu Gminy w Sztutowie,

10. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem zawodowym młodocianych

11. prowadzenie spraw związanych z bieżącym funkcjonowaniem i utrzymaniem oświetlenia ulicznego, placów oraz jego konserwacją i naprawą, prowadzenie rozliczeń finansowych w tym zakresie,

12. prowadzenie spraw z zakresu zarządzania i utrzymaniem gminnych obiektów komunalnych, urządzeń użyteczności  publicznej  oraz  obiektów  administracyjnych   (prąd, pellet, olej ).

13. Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych,

14. Pełnienie zastępstwa pracownika ds. gospodarki odpadami,

15. Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta Gminy, Zastępcę Wójta Gminy, Sekretarza Gminy, Skarbnika Gminy.

7. Wymagane dokumenty:

podpisany własnoręcznie list motywacyjny,

kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,

CV – z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej i zajmowanych stanowiskach (własnoręczny podpis),

kopie świadectw pracy dokumentujących dotychczasowy staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,

kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe, udział w kursach i szkoleniach,

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych,

oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,

oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

oświadczenie, iż stan zdrowia kandydata pozwala mu pracować na danym stanowisku.

oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.

8. Termin i miejsce złożenia dokumentów:

do dnia 22 września 2025 r. do godz. 15.00.

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w Urzędzie Gminy w Sztutowie

ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo w sekretariacie, albo przesłać na adres Urząd Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo z dopiskiem „ Nabór na stanowisko urzędnicze do spraw oświaty”.

Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby wstępnie zakwalifikowane jako spełniające w/w wymogi zostaną powiadomieni telefonicznie w ciągu 2 dni od daty posiedzenia, na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami.

9. Informacje dodatkowe:

1. Niniejsze ogłoszenie opublikowane zostanie w BIP Urzędu Gminy w Sztutowie oraz umieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Sztutowie oraz na portalu e-praca.

2. Przed zawarciem umowy o pracę kandydat wyłoniony w drodze naboru przedkłada pracodawcy: zaświadczenie lekarza medycyny pracy potwierdzające fakt przeciwskazań do wykonywania pracy na stanowisku, (skierowanie wystawia pracodawca).

3. Złożone w naborze dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.

4. Dokumenty osób które wezmą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat a następnie przekazane do archiwum zakładowego.

5. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału „Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego”.

6. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Sztutowie oraz w Biuletynie informacji Publicznej.

Zapraszamy do składania ofert.

 

Informacja prasowa Urzędu Gminy Sztutowo

Redakcja. Czekamy na Twoje informacje.
Przejdź do komentarzy

Załączone pliki do pobrania (3)

Kamery On-Line

Podziel się:
Oceń:
Tagi

Zobacz więcej z kategorii Sztutowo


Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe i naruszające regulamin będą usuwane.