1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82- 110 Sztutowo
2. Określenie stanowiska: stanowisko urzędnicze
Nazwa stanowiska: stanowisko do spraw oświaty
Wymiar czasu pracy – 1/1 etat
Rodzaj umowy: umowa na czas nieokreślony poprzedzona umową na czas określony
Przewidywany termin zatrudnienia : 01 października 2025 r.
3. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych: w miesiącu sierpniu 2025 wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sztutowie , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.
4. Niezbędne wymagania od kandydatów:
obywatelstwo polskie,
pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
nieposzlakowana opinia,
wykształcenie minimum średnie preferowane wyższe ekonomiczne, administracyjne
znajomość przepisów prawa: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy – Prawo oświatowe, ustawy o systemie oświaty, ustawy o finansach publicznych, ustawy o finansowaniu zadań oświaty, ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o systemie informacji oświatowej, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o rachunkowości, organizacji placówek oświatowych i finansowania placówek oświatowych,
dobra znajomość obsługi komputera,
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
5. Wymagania dodatkowe:
preferowane doświadczenie: praca w jednostkach samorządu terytorialnego,
zaangażowanie i samodzielność przy wykonywaniu powierzonych zadań, umiejętność dobrej organizacji pracy na własnym stanowisku i pracy w zespole,
odpowiedzialność, sumienność, rzetelność, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność radzenia sobie ze stresem, kreatywność.
6. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
I. prowadzenie spraw związanych z pełnieniem przez Gminę funkcji organu prowadzącego publiczne szkoły, przedszkola i inne placówki oświatowo – wychowawcze poprzez:
1. prognozowanie i rozliczanie dotacji podręcznikowej,
2. prowadzenie spraw z zakresu dowozu dzieci oraz dzieci niepełnosprawnych do szkół, placówek i ośrodków,
3. prowadzenie spraw z zakresu awansu zawodowego nauczycieli,
4. prowadzenie spraw w zakresie organizacji konkursu na dyrektorów placówek oświatowych oraz spraw związanych z ocena ich pracy,
5. prowadzenie spraw w zakresie przygotowywania uchwał i zarządzeń w sprawie rekrutacji uczniów i przedszkolaków do placówek oświatowych,
6. prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem przez Wójta nagród dla uczniów i nauczycieli,
7. prowadzenie spraw z zakresu wypełniania obowiązku szkolnego,
8. prowadzenie spraw związanych z ustawą o opiece nad dzieckiem do lat 3,
2. prowadzenie Systemu Informacji Oświatowej (SIO) w zakresie prawidłowości naliczania subwencji, analiz i wprowadzeń do systemu,
3. prowadzenie spraw związanych z arkuszem organizacyjnym szkoły i przedszkola,
4. prowadzenie statystyk w zakresie wynagrodzeń nauczycieli,
5. prowadzenie spraw z zakresu dofinansowania do szkoleń nauczycieli – planowanie i rozliczanie,
6. prowadzenie spraw z zakresu planowania budżetu szkoły i przedszkola,
7. prowadzenie spraw z zakresu zastępstw
8. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem zawodowym młodocianych
9. prowadzenie archiwum Urzędu Gminy w Sztutowie,
10. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem zawodowym młodocianych
11. prowadzenie spraw związanych z bieżącym funkcjonowaniem i utrzymaniem oświetlenia ulicznego, placów oraz jego konserwacją i naprawą, prowadzenie rozliczeń finansowych w tym zakresie,
12. prowadzenie spraw z zakresu zarządzania i utrzymaniem gminnych obiektów komunalnych, urządzeń użyteczności publicznej oraz obiektów administracyjnych (prąd, pellet, olej ).
13. Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych,
14. Pełnienie zastępstwa pracownika ds. gospodarki odpadami,
15. Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta Gminy, Zastępcę Wójta Gminy, Sekretarza Gminy, Skarbnika Gminy.
7. Wymagane dokumenty:
podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
CV – z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej i zajmowanych stanowiskach (własnoręczny podpis),
kopie świadectw pracy dokumentujących dotychczasowy staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe, udział w kursach i szkoleniach,
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych,
oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
oświadczenie, iż stan zdrowia kandydata pozwala mu pracować na danym stanowisku.
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
8. Termin i miejsce złożenia dokumentów:
do dnia 22 września 2025 r. do godz. 15.00.
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w Urzędzie Gminy w Sztutowie
ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo w sekretariacie, albo przesłać na adres Urząd Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo z dopiskiem „ Nabór na stanowisko urzędnicze do spraw oświaty”.
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby wstępnie zakwalifikowane jako spełniające w/w wymogi zostaną powiadomieni telefonicznie w ciągu 2 dni od daty posiedzenia, na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami.
9. Informacje dodatkowe:
1. Niniejsze ogłoszenie opublikowane zostanie w BIP Urzędu Gminy w Sztutowie oraz umieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Sztutowie oraz na portalu e-praca.
2. Przed zawarciem umowy o pracę kandydat wyłoniony w drodze naboru przedkłada pracodawcy: zaświadczenie lekarza medycyny pracy potwierdzające fakt przeciwskazań do wykonywania pracy na stanowisku, (skierowanie wystawia pracodawca).
3. Złożone w naborze dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.
4. Dokumenty osób które wezmą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat a następnie przekazane do archiwum zakładowego.
5. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału „Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego”.
6. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Sztutowie oraz w Biuletynie informacji Publicznej.
Zapraszamy do składania ofert.
Informacja prasowa Urzędu Gminy Sztutowo




Nie lubię Dziwosza!
Bo po co miastu jakieś pieniądze za postawiona reklamę? Ty poczciwy mieszkańcu musisz płacić za…
Czytelnik
Powinno być zbudowane rondo, a tu jak zwykle kaska wydana, media odtrąbiły wielki sukces a sensu…
pietiaschka
Z chęcią bym był, ale w tych godzinach w pracy jestem, nie dam rady
Dramat
Imprezka dla wybranych osob i gosci na krzywy ryjek za ktora zapłacą wszyscy mieszkańcy. Jaki jest…
Bolek
Jeśli to prawda "Prace są więc legalne i zgodne z przeznaczeniem tego miejsca" To czemu nie ma tabliczki…
kwestionariusz-osobowy-dla-osoby-ubiegajacej-s4.pdf
