Termin składania ofert: do 31.07.2024 r. do godz. 17:00.
I. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie wyższe,
2. co najmniej dwuletni staż pracy,
3. obywatelstwo polskie,
4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5. nieposzlakowana opinia,
6. osoba nie może być skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7. biegła obsługa komputera, programów pakietu Microsoft Office.
Wymagania dodatkowe:
1. doświadczenie w prowadzeniu inwestycji, postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
2. doświadczenie w pracy w administracji samorządowej,
3. znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z przepisami wykonawczymi,
4. wysoka kultura osobista,
5. gotowość do poszerzania wiedzy i podnoszenia kwalifikacji,
6. sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność, samodzielność.
II. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. prowadzenie inwestycji gminnych, a w szczególności:
1) prowadzenie procesu realizacji inwestycji gminnych z zachowaniem obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa,
2) prowadzenie monitoringu i dokumentacji inwestycji,
3) przygotowanie, weryfikowanie i ocena merytoryczna przedłożonych dokumentacji technicznych i kosztorysowych (dokumentacji projektowej),
4) kontrola realizacji i postępu prac, zapewnienie nadzoru inwestorskiego oraz udział w odbiorze wykonywanych prac budowlanych,
5) składanie bieżących informacji Wójtowi z zakresu realizowanych inwestycji,
6) współpraca z Referatem Finansów i Planowania w zakresie rozliczania inwestycji,
7) współpraca z innymi podmiotami w zakresie inwestycji gminnych;
2. podejmowanie czynności wynikających z prawa zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane, a w szczególności:
1) przygotowanie i przeprowadzenie postępowania w celu udzielenia zamówienia w tym przygotowanie niezbędnej dokumentacji związanej z postępowaniem w sprawie zamówień publicznych, opracowanie projektów umów,
2) udział w pracach komisji przetargowych,
3) opracowanie planów zamówień publicznych,
4) prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz umów zawieranych przez gminę w tym zakresie,
5) przygotowanie projektów i aktualizacja przepisów wewnętrznych regulujących postępowanie w sprawie zamówień publicznych,
6) sporządzanie corocznych sprawozdań z udzielonych zamówień;
3. prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem wadiów, zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w tym występowanie z wnioskiem do Referatu Finansów i Planowania;
4. koordynowanie spraw w zakresie zamówień publicznych realizowanych przez inne stanowiska pracy;
5. prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem w energię elektryczną terenu gminy oraz z oświetleniem miejsc publicznych;
6. prowadzenie spraw związanych z zakupem energii elektrycznej, gazu;
7. przygotowanie planów, okresowych analiz, informacji, sprawozdań ze swojego zakresu.
III. Informacja o warunkach pracy:
1. praca biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy,
2. równoważny system czasu pracy,
3. umowa o pracę na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.
IV. Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny,
2. CV bez załączonego zdjęcia,
3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ze szczegółowym opisem przebiegu zatrudnienia,
4. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i wykształcenie,
5. kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia poświadczające posiadany staż pracy,
6. oświadczenie kandydata o tym, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
8. oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
1. w sekretariacie Urzędu Gminy Stare Pole lub za pośrednictwem tradycyjnej poczty w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko podinspektora ds. inwestycji i zamówień publicznych”,
2. drogą elektroniczną:
· ePUAP: /m302ms3xt5/SkrytkaESP lub
· e-mail: ug@starepole.pl
jeżeli dokumenty opatrzone są kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.
V. Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO,
Administrator informuje, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Stare Pole, z siedzibą przy ul. Marynarki Wojennej 6, 82-220 Stare Pole.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Gminie Stare Pole – p. Adrianą Głuchowską możliwy jest za pośrednictwem adresu e-mail: auditor@auditorsecurity.pl oraz numerem telefonu: 696 011 969.
3. Administrator będzie przetwarzać Pani/Pana dane osobowe:
1) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie uprawnienia pracodawcy wynikającego z art. 22 kodeksu pracy i w zakresie: imienia i nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, adresu do korespondencji, wykształcenia i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą przetwarzania wyżej wymienionych danych osobowych jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 pkt c RODO),
2) w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych, tj. danych osobowych innych niż wskazane w punkcie powyżej, przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ww. zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO),
3) w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora w zakresie danych pozyskanych od Pani/Pana w trakcie procesu rekrutacji w związku ze sprawdzeniem Pani/Pana umiejętności i zdolności potrzebnych do pracy na określonym w ogłoszeniu stanowisku. Podstawą przetwarzania tych danych jest nasz uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
4) w celu realizacji uzasadnionego interesu administratora na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów, wykazania wykonania obowiązków (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
5) w celu przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, na podstawie Pani/Pana zgody na przetwarzane danych osobowych przekazanych w CV, formularzu, liście motywacyjnym i innych dokumentach. Podstawą przetwarzania jest ta zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
4. Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo żądania ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, a także prawo do przenoszenia swoich danych osobowych. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, wskazanych powyżej w pkt 3. Powyższe żądania można przesłać na adresy wskazane w pkt I. Ponadto, zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
5. Okres przechowywania:
1) w zakresie wskazanym w pkt 3.1, 3.2 i 3.3 Pani/Pana dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia niniejszej rekrutacji,
2) w zakresie wskazanym w pkt 3.4 Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z przepisów prawa, a także przez czas, w którym przepisy nakazują nam przechowywać dane,
3) w zakresie wskazanym w pkt 3.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 12 miesięcy od daty wyrażenia zgody.
6. Pani/Pana dane osobowe mogą zostać przekazane uprawnionym instytucjom określonym przez przepisy prawa oraz podmiotom przetwarzającym, które świadczą usługi na rzecz Administratora danych i którym te dane są powierzane.
7. W zakresie imienia i nazwiska, daty urodzenia, miejsca zamieszkania, wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia podanie danych jest warunkiem wzięcia udziału w danym procesie rekrutacyjnym. W pozostałym zakresie podanie danych osobowych jest dobrowolne.
8. Informujemy, że nie podejmujemy decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
9. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem. Oświadczenie o wycofaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych można przesłać na adres wskazany w pkt 1.
Wójt Gminy Stare Pole
Jarosław Szturmowski
Informacja prasowa Urzędu Gminy Stare Pole