Wydanie nr 330/2024, Poniedziałek 25.11.2024
imieniny: pokaż (4 imiona)Erazm, Katarzyna, Tęgomir, Piotr
ReklamaKontakt
  • tvmalbork.pl
  • zulawyimierzeja24.pl
  • tvsztum.pl
  • tvdzierzgon.pl

Edukacyjna kampania społeczna piekarni Koszykowa z Malborka "Chleb jest zdrowy"

Andrzej Wolanin, właściciel Piekarni Koszykowa nagrał spot telewizyjny w formie wywiadu, będący początkiem kampanii edukacyjnej na rzecz odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju. Spot rozpoczyna szerszą kampanię społeczną skierowaną do młodego pokolenia, na temat wartości odżywczej i społeczno - kulturowej chleba w życiu każdego człowieka.

Autorką wywiadu była Beata Rychcik - socjolożka, coach, prezeska Fundacji FILM -działającej m.in. na rzecz społecznej odpowiedzialności biznesu. Do edukacyjnej dyskusji został zaproszony gość specjalny prof.dr hab. inż. w dziedzinie technologii żywienia - Piotr Palich. Spot ma na celu skłonienie widzów do refleksji na temat odpowiedzialności wobec młodego pokolenia za politykę żywnościową.

Beata Rychcik
Przejdź do komentarzy

 

Kamery On-Line

Podziel się:
Oceń:
Tagi

Zobacz więcej z kategorii Wiadomości


Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe i naruszające regulamin będą usuwane.