Nieustająco dążymy do zapewnienia jak najlepszej ochrony danych osobowych, które nam przekazujesz. Zależy nam również, aby informacje dotyczące sposobu, w jaki je wykorzystujemy i przetwarzamy były dla Ciebie przejrzyste.
Dlatego też wprowadzamy nową politykę prywatności, która spełnia oba te założenia, a jednocześnie realizuje wymogi Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO).
Nowa Polityka prywatności będzie obowiązywała w pełni od dnia 25 maja 2018 r.
Możesz już teraz zapoznać się z jej treścią tutaj, do czego serdecznie Cię zachęcamy.
RODO: Unijne rozporządzenie dotyczące ochrony danych osobowych - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, które zacznie obowiązywać z dniem 25 maja 2018 r.
Jakich Twoich danych dotyczy przetwarzanie i kto jest ich administratorem?
Gdy korzystasz z naszych serwisów, danymi osobowymi, które przetwarzamy mogą być, np. adres IP Twojego urządzenia, dane pozyskiwane na podstawie plików cookies lub podobnych mechanizmów zapisywania informacji w urządzeniach Użytkowników, o ile pozwolą one na zidentyfikowanie Ciebie.
Więcej informacji na temat zakresu danych osobowych oraz cookies znajdziesz w Polityce prywatności (kliknij tutaj aby przeczytać)
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które Twoje dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim sposobem, jest TvMalbork.pl Piotr Wąsowicz (zwany dalej „TVREGIONALNA24.pl”) z siedzibą i adresem w Malborku przy ul. Poczty Gdańskiej 4/1 NIP: 582-122-11-53 REGON: 170308097
Jaki jest cel i podstawa przetwarzania Twoich danych osobowych przez TVREGIONALNA24.pl?
TVREGIONALNA24.pl przetwarza Twoje dane osobowe, aby umożliwić korzystanie z serwisów prowadzonych przez TVREGIONALNA24.pl, czyli (TvMalbork.pl, TvSztum.pl, Żuławyimierzeja24.pl, Malborczyk.pl i inne) oraz dopasowywać wyświetlane treści i reklamy do Twoich zainteresowań, prowadzić pomiary jakości i skuteczności, ulepszać treści oraz usługi, informować Cię o treściach i usługach TVREGIONALNA24.pl, udostępniać w serwisach przestrzeń reklamową, prowadzić działania marketingu bezpośredniego, zapewniać bezpieczeństwo przetwarzania informacji, zarządzać systemami teleinformatycznymi oraz ochroną lub dochodzeniem roszczeń [dowiedz się więcej].
Podstawą przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes TVREGIONALNA24.pl Obejmuje on ulepszanie usług, zapewnienie ich najlepszej jakości oraz informowanie o nich Użytkowników. Wyświetlanie w serwisach reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań, dzięki zautomatyzowanemu porównaniu Twoich zainteresowań i preferencji z modelowymi zainteresowaniami i preferencjami użytkowników internetu (profilowanie), umożliwia natomiast pokrycie kosztów usług dostarczanych nieodpłatnie [dowiedz się więcej].
W niektórych naszych serwisach podstawą przetwarzania danych osobowych może być zgoda, o czym zawsze zostaniesz poinformowany. Możesz zarządzać swoją zgodą, w tym ją cofnąć [dowiedz się więcej].
Nasi Partnerzy, jako odrębni administratorzy danych osobowych, przetwarzają Twoje dane osobowe na podstawie ich prawnie uzasadnionego interesu lub zgody.
Niektórzy z naszych Partnerów mogą również przetwarzać Twoje w taki sposób, aby wyświetlić Ci treści lub reklamy dopasowane do Twoich zainteresowań,
dzięki zautomatyzowanemu porównaniu Twoich zainteresowań i preferencji z modelowymi zainteresowaniami i preferencjami użytkowników internetu (profilowanie).
Możesz zarządzać swoją zgodą, w tym ją cofnąć [dowiedz się więcej].
Potwierdzając zapoznanie się z niniejszą informacją, poprzez kliknięcie na „Akceptuję, przejdź do serwisu” jednocześnie zgadzasz się na to, aby Twoje dane osobowe były przetwarzane w taki sposób jak tu zostało opisane. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Jakie masz uprawnienia wobec TVREGIONALNA24.pl w zakresie przetwarzanych danych?
Możesz żądać od TVREGIONALNA24.pl: dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, przenoszenia, a w niektórych przypadkach do ograniczenia przetwarzania oraz niepodlegania
zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także masz prawo wyrazić sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, wtedy, gdy dane osobowe przetwarzane
są na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora [dowiedz się więcej].
Masz prawo wnieść skargę dotyczącą przetwarzania Twoich danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Komu TVREGIONALNA24.pl udostępnia Twoje dane osobowe?
TVREGIONALNA24.pl, co do zasady nie udostępnia osobom trzecim Twoich danych osobowych, za wyjątkiem sytuacji, w których TVREGIONALNA24.pl posiada ku temu podstawę prawną,
w tym na żądanie podmiotów uprawnionych, lub kiedy jest to niezbędne do wykonania usług oferowanych przez TVREGIONALNA24.pl, np. przedsiębiorcom zapewniającym hosting naszych serwisów.
Jak długo TVREGIONALNA24.pl przechowuje Twoje dane osobowe?
TVREGIONALNA24.pl przechowuje dane osobowe Użytkowników jedynie przez czas, jaki jest niezbędny dla zrealizowania celów, dla których dane zostały zebrane oraz pod warunkiem
zachowania aktualności jednej z opisanych powyżej podstaw prawnych, bądź, gdy pojawiła się nowa podstawa, np. przepis prawa lub konieczność realizacji roszczeń w postępowaniu sądowym.
Z kim możesz się skontaktować, aby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych przez TVREGIONALNA24.pl?
Jeśli masz pytania związane z przetwarzaniem Twoich danych osobowych w serwisach prowadzonych przez TVREGIONALNA24.pl albo chciałbyś zgłosić zagadnienie związane z przetwarzaniem
danych osobowych przez TVREGIONALNA24.pl, możesz się skontaktować z redakcją TVREGIONALNA24.pl, wykorzystując dane kontaktowe: biuro@tvregionalna24.pl
Jeśli jesteś naszym zarejestrowanym użytkownikiem serwisów TVREGIONALNA24.pl, informacje na temat ochrony Twoich danych osobowych znajdują się tutaj.
Jest jeszcze kasa przy zejściu na perony ale co tam postoję sobie w kolejce.
Za tępo zakupu biletów na dworcu, wszyscy marudzący powinni podziękować przede wszystkim innym kupującym
.
Jak wygląda kupowanie biletu ? Ci ,którzy się naprawdę śpieszą , potrafią rzeczowo powiedzieć dokąd planują podróż ,kiedy planują powrót i na którą godzinę wyjazd .
A bardzo często przychodzą tylko ,żeby raz w miesiącu przedłużyć bilet okresowy.
Oczywiście to stan idealny. Zazwyczaj sprawy mają się diametralnie inaczej .
Z jakiegoś tajemniczego powodu ,masa ludzi nie ma bladego pojęcia ,gdzie i kiedy chce jechać, a o wyraźnej artykulacji to chyba w życiu nie słyszeli . Im dłuższa kolejka ,tym większa szansa ,że osoba przy okienku nabierze ochoty aby kupić bilet na jutro ,pojutrze za tydzień - osobie się nie spieszy ,więc może sobie pogadać , zadając masę pytań ,na których odpowiedź znajduje się albo na rozkładzie jazdy w holu albo zwyczajnie w internecie !
A w skrócie:
1. Regularnie jeździsz na jakieś trasie ? Kup sobie bilet okresowy - raz i na okres spokój .
2. Wbieganie w ostatnich minutach do odjazdu pociągu to ZAWSZE zły pomysł.
3. Umiesz czytać ? Sprawdź rozkład jazdy na holu ,peronie a przynajmniej w internecie , a nie zadawaj masę bzdurnych pytań przy kasie !
Zgadzam się. Są też przypadki kiedy ktoś przez 15 minut pyta o pociąg, gdzie, o której, a na końcu mówi "to ja przyjdę jutro". Moim zdaniem powinna być specjalna kasa informacyjna połączona z kasą dla kupujących bilet na "za tydzień".
to bardzo dobry pomysł. a tłumaczenia, że trzeba być szybciej na dworcu po bilet są śmieszne. ile tj. szybciej? godzina? pół godziny?
Babcie w okienkach już czasami nie wyrabiają
oj bardzo by się automaty biletowe przydały, codziennie jeżdzę do Tczewa i trzeba rano stać w kosmicznych kolejkach
Wystarczy pomyśleć i kupić bilet tygodniowy lub tzw miesięczny -oszczędność czasu i jeszcze można zaoszczędzić a jak by postawili te automaty to narzekania,że nie ma przy nich sprzedawcy i instruktora zakupu biletu żenada zawsze nie pasuje
Prawdziwy opis poprzednika "TK" czasami ,rano i w sezonie są kolejki ,kupujący życzą sobie miejsca a to przodem do jazdy przy oknie itd nie mogąc się zdecydować a czas ucieka,kilka razy rano taka sytuacja jedna kolejka -wszyscy do okienka 'Intercity' a obok kasa regionalna otwarta i ani jednej osoby -bilety tam także sprzedają na podobne pociągi za wyjątkiem biletów międzynarodowych wystarczy stanąć obok i poprosić o bilet.Szkoda tylko,że nieczynne od lat środkowe okienko kasowe zdaje się że będącego własnością Intercity- po remoncie i otwarciu dworca były otwarte 2 okienka nie wzmacnia obsadę przynajmniej na czas wzmożonych wyjazdów i okresu wakacji.
Chyba rzadko jeździsz pociągami, ludzie od dawna ustawiają się w jedną kolejkę, a spróbuj podejść do kasy regio, przy której aktualnie nikogo nie ma to Cię zwyzywają. Już nie raz miałam taką sytuację. Nie wiem skąd się wziął ten idiotyczny 'pomysł' jednej kolejki. nigdzie nie ma takiej informacji.