Wydanie nr 357/2024, Niedziela 22.12.2024
imieniny: pokaż (9 imion)Drogomir, Ksawera, Honorata, Zenon, Franciszka, Gryzelda, Flawian, Beata, Ischyrion
ReklamaKontakt
  • tvmalbork.pl
  • zulawyimierzeja24.pl
  • tvsztum.pl
  • tvdzierzgon.pl

Dyrektor Muzeum Miasta Malborka Ogłasza nabór na stanowisko – koordynator Centrum Informacji Turystycznej - 12.01.2018

Dyrektor Muzeum Miasta Malborka Ogłasza nabór na stanowisko – koordynator… fot. Facebook : Muzeum Miasta Malborka
W wymiarze 1 etatu. Planowane zatrudnienie od dnia 1 lutego 2018 roku.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
 Biurowa i telefoniczna obsługa sekretariatu Muzeum Miasta Malborka oraz Centrum
Informacji Turystycznej
 Gromadzenie, przetwarzanie i aktualizowanie informacji dotyczących wydarzeń
kulturalnych, sportowych i gospodarczych w regionie.
 Nawiązywanie kontaktów i współpraca z właścicielami obiektów turystycznych,
gastronomicznych, przewodnikami turystycznymi i lokalnymi władzami.
 Świadczenie usług informacyjnych dotyczących wydarzeń kulturalnych, sportowych i
gospodarczych w regionie.
 Gromadzenie, przetwarzanie i udostępnianie danych dotyczących atrakcji
turystycznych regionu, jego zagospodarowania turystycznego i dostępności.
 Sprzedawanie map, przewodników i pamiątek charakterystycznych dla miasta i
regionu.
 Organizowanie punktu informacji turystycznej.
 Organizowanie i obsługa stoiska na targach turystycznych.
 Organizowanie własnego stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami
ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej.
 Współpracowanie z instytucjami działającymi w turystyce oraz branży turystycznej
regionu.
 Współdziałanie z mediami i agencjami reklamowymi w zakresie promocji usług
turystycznych.

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:
Niezbędne:

- wiedza na temat atrakcji turystycznych regionu, szczególnie powiatu malborskiego
 bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego (preferowane są
osoby, które posiadają bardzo dobrą znajomość jednego z języków i dobrą znajomość
drugiego)
 pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
 wykształcenie minimum średnie, mile widziane wykształcenie wyższe,
Dodatkowe:
 Umiejętność pracy w zespole,
 Dyspozycyjność
 Dobra organizacja pracy,
 Sumienność, rzetelność, odpowiedzialność
 Terminowość.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
 Życiorys (CV), list motywacyjny
 Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z
pełni praw publicznych,
 Kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
 Inne dokumenty poświadczające posiadane kwalifikacje i umiejętności, referencje,
opinie (szczególnie certyfikaty potwierdzające znajomość języków obcych)

 

Składane dokumenty powinny być opatrzone klauzulą:
 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o ochronie praw osobowych, tekst jednolity: Dz. U. Z 2016 r. poz. 922). Dokumenty należy dostarczyć do Centrum Informacji Turystycznej (adres: ul. Tadeusza Kościuszki 54, 82-200 Malbork) do dnia 22 stycznia 2018 roku do godziny 15:00. Liczy się data wpływu. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o zakwalifikowaniu do drugiego etapu naboru".

Szczegółowych informacji na temat naboru udziela Dorota Raczkowska (kontakt telefoniczny pod numerem 884 994 588). 

 

 

 

Info i foto : http://bip.malbork.pl/Article/get/id,21959.html / Facebook Muzeum Miasta Malborka

Katarzyna De Guzman
Przejdź do komentarzy

Załączone pliki do pobrania (1)

Kamery On-Line

Podziel się:
Oceń:
Tagi

Zobacz więcej z kategorii Malbork


Komentarze (1)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe i naruszające regulamin będą usuwane.

 
Młody Polak
Młody Polak 12.01.2018, 14:56
…………………może Antoni ? Został bez roboty. Bo Witek to nie. To cienias.