Porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Sprawozdanie z międzysesyjnej pracy Burmistrza.
4. Sprawozdanie z działalności spółek za 2015 rok, których organem założycielskim jest Miasto Malbork.
5. Zapytania i interpelacje radnych.
6. Podjęcie uchwał w sprawie:
a) zmian budżetu Miasta na 2016 rok – X zmiana, (ref. Skarbnik M. Pilarska-Downar);
b) przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru dla terenu położonego w północnej części miasta „Strefa przemysłowa przy ul. Dalekiej”, w granicach określonych w załączniku graficznym do niniejszej uchwały, (ref. Naczelnik Wydz. RGP K. Kostrzewa-Rzoska);
c) udzielenia w 2017 r. Gminie Miastu Elbląg pomocy finansowej na pokrycie kosztów pobytu w Pogotowiu Socjalnym w Elblągu osób nietrzeźwych będących mieszkańcami Gminy Miejskiej Malbork, (ref. Naczelnik Wydziału SPS Beata Żaroffe-Preuss);
d) utworzenia Środowiskowego Domu Samopomocy w Malborku, (ref. Naczelnik Wydziału SPS Beata Żaroffe-Preuss);
e) uchwalenia Statutu Środowiskowego Domu Samopomocy w Malborku, (ref. Naczelnik Wydziału SPS Beata Żaroffe-Preuss);
f) ustalenia organizacji oraz szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w Środowiskowym Domu Samopomocy w Malborku, (ref. Naczelnik Wydziału SPS Beata Żaroffe-Preuss);
g) realizacji projektu Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Malbork – sztum, pn. „e – Zdrowie w Obszarze Funkcjonalnym Malbork – Sztum”, (ref. Joanna Żołdak, dyrektor CPiTUi Monika Sasin Zastępca Naczelnika IZP);
h) zmiany uchwały dotyczącej regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Malborka, (ref. Naczelnik Wydziału GKO Barbara Kozicka);
i) szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów,(ref. Naczelnik Wydziału GKO Barbara Kozicka);
j) odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne, (ref. Naczelnik Wydziału GKO Barbara Kozicka);
k) wyboru metody ustalenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i stawki tej opłaty, (ref. Naczelnik Wydziału GKO Barbara Kozicka);
l) terminu, częstotliwości i trybu uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, (ref. Naczelnik Wydziału GKO Barbara Kozicka);
m) określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, (ref. Naczelnik Wydziału GKO Barbara Kozicka);
n) zmiany uchwały Nr XXIV/255/2012 Rady Miasta Malborka z dnia 25.10.2012 r. w sprawie ustalenia wysokości stawek opłat za zajęcie 1m² pasa drogowego dróg miejskich, dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Malborka, (ref. Naczelnik Wydziału GKO Barbara Kozicka);
o) utworzenia jednostki budżetowej Centrum Usług Wspólnych, (ref. Burmistrz Miasta);
p) nadania statutu Centrum Usług Wspólnych, (ref. Burmistrz Miasta);
q) powołania komisji Finansów i Rozwoju Miasta, (ref. Przewodniczący Rady);
r) wyboru przewodniczącego i wiceprzewodniczącego Komisji Finansów i Rozwoju Miasta, (ref. Przewodniczący Rady);
s) zmiany uchwały nr III/9/2014 Rady Miasta malborka z dnia 18 grudnia 2014 r. dot. powołania Komisji do Spraw Społecznych Rady Miasta Malborka, (ref. Przewodniczący Rady);
t) rozpatrzenia skargi na działalność Burmistrza Miasta, (ref. Przewodniczący Rady).
7. Odpowiedzi na zapytania i interpelacje radnych.
8. Informacja na temat protokołu XXIII sesji Rady Miasta Malborka.
9. Komunikaty i wolne wnioski
10. Zakończenie sesji.