Wydanie nr 334/2024, Piątek 29.11.2024
imieniny: pokaż (8 imion)Klementyna, Walter, Błażej, Bolemysł, Przemysł, Fryderyk, Saturnin, Paramon
ReklamaKontakt
  • tvmalbork.pl
  • zulawyimierzeja24.pl
  • tvsztum.pl
  • tvdzierzgon.pl

Komunikat Kurii Diecezjalnej Elbląskiej: "Dotychczasowy Ksiądz Proboszcz przebywa na leczeniu" - 11.05.2016

11 maja otrzymaliśmy pisemny komunikat Kurii w sprawie księdza Wojciecha Bohatyrewicza z Parafii Błogosławionych 108 Męczenników Polskich w Malborku.

Komunikat Kurii:

"Zmiana na stanowisku proboszcza Parafii Bł. 108 Męczenników Polskich w Malborku. Od 1 maja 2016 roku Parafia Bł. 108 Męczenników Polskich w Malborku ma nowego proboszcza. Jest nim ks. mgr Andrzej Piotrowski. Dotychczasowy Ksiądz Proboszcz przebywa na leczeniu.
Kanclerz Kurii."

Wcześniej pisaliśmy:

Po 16 latach posługi duszpasterskiej decyzją Księdza Biskupa Jacka Jezierskiego, Ksiądz Wojciech Bohatyrewicz odwołany został w dniu dzisiejszym (01.05.2016) z funkcji Proboszcza Parafii Błogosławionych 108 Męczenników Polskich w Malborku, co wywołało falę oburzenia parafian. Parafianie napisali list otwarty do Biskupa Diecezji elbląskiej, w którym nie zgadzają się z decyzją i proszą o jej zmianę.

Jakie są prawdziwe powody odwołania? Z tym pytaniem zwróciliśmy się do Dziekana Arkadiusza Śnigiera, niestety nie otrzymaliśmy odpowiedzi.

Przypomnijmy, że Parafia Błogosławionych 108 Męczenników Polskich w Malborku, to rzymskokatolicka parafia położona w diecezji elbląskiej, w Dekanacie Malbork I. Jest najmłodszą parafią w mieście, erygowaną w 2000 roku dekretem biskupa elbląskiego Andrzeja Śliwińskiego a zbudowana właśnie dzięki ogromnemu zaangażowaniu Księdza Wojciecha Bohatyrowicza.

Nowym Proboszczem Parafii Błogosławionych 108 Męczenników Polskich w Malborku został Andrzej Piotrowski.

Co o decyzji odwalania księdza Wojciecha myślą najbardziej zainteresowani parafianie, zapraszamy do obejrzenia materiału wideo.

 

LIST OTWARTY DO KSIĘDZA BISKUPA

My niżej podpisani Parafianie Błogosławionych 108 Męczenników Polskich w Malborku nie zgadzamy się z decyzją Księdza Biskupa dotyczącą odejścia Księdza Wojciecha. Odejście naszego Proboszcza byłoby dla nas niepowetowaną stratą, której chcielibyśmy uniknąć. Szanowny Księże Biskupie, bardzo prosimy o uszanowanie naszych uczuć i naszej wiary w sens naszej wspólnej egzystencji, tj. egzystencji Księdza Wojciecha i nas parafian. Prosimy o nierozdzielanie nas, ponieważ jesteśmy RODZINĄ a RODZINA jest zawsze razem w dobrych i złych chwilach życia.

Na ten adres można przesyłać wyrazy poparcia

dla księdza Wojciecha Bohatyrewicza.

komitetop108@gmail.com

Piotr Wąsowicz
Przejdź do komentarzy

 

Kamery On-Line

Podziel się:
Oceń:
Patronat
Internet Piorun - Zamów już dziś. Bezprzewodowy dostawca internetu w powiecie malborskim Internet Piorun - Zamów już dziś. Bezprzewodowy dostawca internetu w powiecie malborskim
Tagi

Zobacz więcej z kategorii Wiadomości


Komentarze (505)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe i naruszające regulamin będą usuwane.

 
Ręce opadają...
Ręce opadają... 06.05.2016, 15:54
Ludzie przestańcie się zachowywać jak dzieci, właśnie widać dla kogo chodziliście do kościoła... Pomyślcie w tylu parafiach zmieniali się i byli odwoływani zwykli księża i proboszcze także, bardzo lubiani i kochani przez parafian ale nikt nie odwalał takich scen jak wy! Urządziliście sobie tam kult osoby? Weźcie się wkońcu w garść bo robicie z siebie tylko pośmiewisko
Parafianin
Parafianin 06.05.2016, 21:14 (odpowiedź do Ręce opadają...)
Wiecie co, moim zdaniem "ręce opadają" dobrze pisze, ja chodziłem do tej parafii od prawie jej początków i dobrze wiem jaki był ksiądz Wojtek ale wiecie ten nowy ksiądz jest całkiem przyjemny, miły, po co jątrzyć bardziej, fajnie by było wiedzieć co się dzieje z księdzem Wojtkiem ale faktycznie u nas w Malborku jesteśmy pierwszą parafią która protestuje przeciwko odwołaniu swojego proboszcza, wkońcu skończy się na tym że nasza parafia upadnie bo już jesteśmy podzieleni na tych co przyjęli to normalnie i na tych co nie mogą się z tym pogodzić, już są podziały na naszych i na "Dąbrówkę" , "Sztumiaków" a to przecież niepotrzebne, jak tak dalej pójdzie to zamkniemy własny kościół a ludzie będą nas tylko wyśmiewać że zrobili wielkie halo, jeździli i pisali do biskupa a niczego nie dokonali, a wręcz przeciwnie z tej "rodziny" co stworzyli w swojej parafii rozbili się na drobne kawałki. Poprostu we wszystkim trzeba mieć umiar a skoro sam ksiądz Wojtek powiedział że to akceptuje to czy warto drążyć? Może tak będzie lepiej?
czytelnik
czytelnik 14.05.2016, 13:03 (odpowiedź do Parafianin)
"ludzie będą nas tylko wyśmiewać że zrobili wielkie halo, jeździli i pisali do biskupa a niczego nie dokonali, a wręcz przeciwnie z tej "rodziny" co stworzyli w swojej parafii rozbili się na drobne kawałki."
Przecież naszą wspólnotę parafialną rozbija nawiedzony doktorek i Biskup ze swoimi fałszywymi doradcami.
Zwykła przyzwoitość nie pozwala do zaakceptowania takiego zachowania.
Taca z waluty watykańskiej Bóg zapłać za słowo boże
Ręce opadają na takich ludzi
Ręce opadają na takich ludzi 06.05.2016, 20:26 (odpowiedź do Ręce opadają...)
Jakie pośmiewisko ? Tak jak piszesz zwykli księża zostali odwołani a to jest nie zwykły proboszcz i ksiądz brak słów dla ludzi takich jak Ty !!! I nie jestem z tej jak ty to piszesz sekty. Zapoznaj się z tematem a potem pisz.
malborszczanin
malborszczanin 10.05.2016, 17:53 (odpowiedź do Ręce opadają na takich ludzi )
WIDOCZNIE CZCILISCIE KSIEDZA PIJAKA NIE RAZ NA MSZY BYL PIJANY TAKI KSIAC WAM SIE PODOBA CO ZA LUDZIE NA TEJ NOWEJ WSI MIESZKAJA
Przyzwoity
Przyzwoity 12.05.2016, 18:24 (odpowiedź do malborszczanin )
Normalna kanalia z ciebie jest a co alkomat miałeś, sprawdzałeś Proboszcza na trzeźwość. Tyle lat chodziłem do kościoła i nigdy nie widziałem go pijanego. Szkoda, że nie można sprawdzić kto pisze i wiesz dla czego, bo takich jak ty kłamców powinno się palcami wytykać.
Mieszkanka M-ka
Mieszkanka M-ka 10.05.2016, 21:12 (odpowiedź do malborszczanin )
Sam chyba jesteś pijany skoro takie bzdury piszesz!!!
parafianin
parafianin 10.05.2016, 22:41 (odpowiedź do Mieszkanka M-ka)
Jestem z parafii i malborszczanin pisze prawde-PRAWDĘ- A PRAWDA BOLI -NIESTETY
Parafianin
Parafianin 06.05.2016, 20:06 (odpowiedź do Ręce opadają...)
Chodziliśmy dla Boga ale właśnie Ks. Wojciech wskazywał nam najkrótszą drogę do niego. Bóg Zapłać nasz KAPŁANIE . Mam cichą nadzieję na zmianę decyzji przez Ks. Biskupa.
Młoda Polka
Młoda Polka 06.05.2016, 09:03
…………………wiecie gdzie Biskup ma swoich baranów ………………wiecie czy nie ? No to właśnie się dowiedzieliście !
Zuza
Zuza 06.05.2016, 22:33 (odpowiedź do Młoda Polka)
Ale mądra Polka,brawooooooo
parafianin2
parafianin2 05.05.2016, 22:54
Do wszystkich którzy chcą przywrócenia ks. Wojtka na proboszcza!!!
Obecnie ks. Wojciech nie może odprawiać mszy św. Został zawieszony.
pewny
pewny 06.05.2016, 12:01 (odpowiedź do parafianin2)
bzdury totalne -nie piszcie bzdur z palca wyssane
Sekta 666
Sekta 666 06.05.2016, 00:00 (odpowiedź do parafianin2)
To jest chore !!! A co z dziećmi komunijnymi które są też są za księdzem Wojciechem ?
parafianin
parafianin 06.05.2016, 12:03 (odpowiedź do Sekta 666)
a ja myślałem że mają do serca przyjąć JEZUSA a nie księdza
Brak słów dla parafianina
Brak słów dla parafianina 06.05.2016, 20:33 (odpowiedź do parafianin)
Parafianin zastanów się za nim coś napiszesz dzieci były prowadzone przez księdza Wojciecha i teraz wejdą do kościoła gdzie nie będzie ich księdza czy pomyślałeś o dzieciach za nim to napisałeś chyba że nie masz dzieci i nie wiesz co dzieci. Zastanów się zanim coś napiszesz
parafianin
parafianin 06.05.2016, 23:37 (odpowiedź do Brak słów dla parafianina)
Stworzyliście z ksiedza Wojciecha Bustwo a myślę że na pierwszym miejscu powinien być JEZUS CHRYSTUS -tak uczył ksiądz Wojciech na swoich niedzielnych kazaniach --czy wy byliście nieobecni i nieprzytomni -czy jego nauka i szacunek do tego co głosił -Ludzie czy On uczył nieposłuszeństwa BISKUPOWI -chyba byliście na innych Mszach -albo daremne KS. Wojciecha nauki
ja
ja 11.05.2016, 14:02 (odpowiedź do parafianin)
czytam i czytam twoje komentarze i łapię się za głowę - ile masz lat chłopie, bo twoje błędy ortograficzne na pierwszą klasę podstawówki wskazują... masakra!!!!
pełna nadziei
pełna nadziei 05.05.2016, 22:07
Nigdzie nie było takiej atmosfery na mszy jak u nas w kościele. Piękne śpiewanie i granie, kazania, które potrafiły skłonić do różnych przemyśleń... szkoda, wielka szkoda, że Ks Wojtka odwołali... liczę, ze Biskup zmieni decyzje... dla dobra nas wszystkich...
anna
anna 06.05.2016, 21:07 (odpowiedź do pełna nadziei)
To szczera prawda- nigdzie nie było takiej atmosfery jak u nas w kościele. A mam porównanie bo kilka razy chodziłam na piesze pielgrzymki do Częstochowy i byłam na mszach w bardzo wielu kościołach- ale takiego klimatu jak u ks Wojciecha nie było nigdzie. On stwarzał coś wspaniałego, coś pięknego i jedynego w swoim rodzaju na swoich mszach- przybliżał ludzi do Boga. Jest wspaniałym kapłanem i cudownym człowiekiem. Modle się, żeby mógł zostać z nami.
Rozczarowany
Rozczarowany 05.05.2016, 17:57
Biskup był dzisiaj poza kurią. A może unika spotkania ?
Jestem zwami nie podawajcie się.
PIOTR
PIOTR 06.05.2016, 08:39 (odpowiedź do Rozczarowany)
BISKUP MA WAS W NOSIE ZROBIL TO CO DAWNO POWINNIEN ZROBIC WIELE RAZY GO OSTRZEGAL I NIE POMOGLO
jolanta
jolanta 06.05.2016, 09:24 (odpowiedź do PIOTR)
Brawo wkoncu
Parafianin
Parafianin 05.05.2016, 13:39
i co komitet obrońćów -napiszcie wszystkim co załatwiliście u Biskupa
Elbląg
Elbląg 05.05.2016, 07:52
………………… ech parafianie………parafianie. Wasza wiara jest bardzo płytka. Wy macie chodzić do kościoła, dawać na tacę, na remont kościoła i nie tylko a o sprawach kadrowo- biznesowo-wizjonerskich to my myślimy w naszym centrum dowodzenia owieczkami ! Jasne ?
Zuza
Zuza 06.05.2016, 22:32 (odpowiedź do Elbląg)
Ha,ha,ha...nareszcie prawda.Buziaczki ,żadnych grosików.
Michał
Michał 05.05.2016, 17:23 (odpowiedź do Elbląg)
dokładnie tak jest
izka
izka 05.05.2016, 16:47 (odpowiedź do Elbląg)
chyba Cię Bóg opuścił... i pewnie tą kase bierzesz tylko za grzanie stołka...
Marianek
Marianek 05.05.2016, 22:34 (odpowiedź do izka)
Pewnie nawet się nie udziela w kościele a pisze głupoty Michał ogarnij się I nie udzielaj głosu skoro nie znasz księdza Wojciecha
Parafianin z Dąbrówki
Parafianin z Dąbrówki 04.05.2016, 22:01
Kiedyś u nas jak nie chciano księdza to założono na drzwiach łańcuch z kłódką. Poskutkowało.
parafianka
parafianka 04.05.2016, 21:05
Jest to bardzo smutne i nie do pojęcia aby parafianie nie wiedzieli gdzie jest ks.Wojciech.
marysia
marysia 06.05.2016, 08:48 (odpowiedź do parafianka)
przeciez jest na leczeniu dajcie mu spokuj
Maniek
Maniek 04.05.2016, 14:14
…………………dobra bo szkoda czasu……………napijmy się. No to cyk !
Młody Polak
Młody Polak 04.05.2016, 08:13
……………….w temacie podwładny przełożony kościół nadal tkwi w średniowieczu. Jak długo jeszcze tak będzie ? Myślę, że jak Biskupi zostaną sami z pustymi kościołami wtedy zaczną coś zmieniać. Pozdrawiam.
przygnębiona
przygnębiona 04.05.2016, 00:58
Jaka dyskusja się tu rozpoczęła. Może każdy podyskutuje na temat swojego ciekawego życia... Komuś widocznie zależało na pozbyciu się księdza, za taką pomoc doktorka to bardzo dziękujemy, zamiast naprawdę pomóc to pozbawił księdza Wojtka przede wszystkim domu, czegoś pięknego co stworzył sam z parafianami, to tak jakby doktorkowi teraz odebrano jego dom i rodzinę, to byłaby dla Niego nauczka na przyszłość, niech się lepiej zastanowi nad własnym życiem, swoim i rodziny a nie pozbawia innych wszystkiego a sam nie lepszy! Zadowolony jest z tego? Dlatego moim zdaniem przyjaciół nie ma!!!
Były parafianin :(
Były parafianin :( 04.05.2016, 00:21
Nie wiem czy byliście dziś (tj 03.05.2016r.) na mszy ale po co nam Dąbrówka na naszej mszy ? Mają swój kościół Ja podjechałem pod kościół i nawet nie weszłem wolałem się pomodlić w domu a nie ze sztumiakami zabrali nam nasz kościół :( Ładne układy tam z biskupem są
Zuza
Zuza 06.05.2016, 22:29 (odpowiedź do Były parafianin :()
Ale fajny parafianin,zabraniasz sąsiadom do kościoła na Nowej Wsi chodzić.No to módl sie lepiej w domu bo dla takich jak Ty nie powinno być ławki w kościele.Jak to sztumiacy zabrali kościół,wywieźli na taczce czy wynieśli w torbie.A modlić powinieneś sie o zrozumienie i miłość do bliźniego .Nowa Wieś szaleje!!!!
kj
kj 04.05.2016, 21:29 (odpowiedź do Były parafianin :()
w końcu ktoś powiedział prawde o sytuacji w parafii w dąbróce(układy,ulubiona parafia itp.)
Byla parafianka
Byla parafianka 04.05.2016, 16:52 (odpowiedź do Były parafianin :()
My z mężem poszliśmy z nadzieja, ze będzie jeszcze ks Wojciech, ale niestety okazało sie, ze nie. Bylo nam bardzo przykro. Msza taka cicha, miejsce jakby obce bez NASZEGO proboszcza. Ludzie faktycznie nie stad, twarze nieznane. Bez księdza Wojciecha ten kościół przestał być NASZ. Mamy nadzieje, ze to się szybko zmieni.
Ziuta
Ziuta 04.05.2016, 17:53 (odpowiedź do Byla parafianka)
Ale co ty pierzysz ! NIe widziałem was - kłamiesz ! Twoja wiara jest bardzo płytka zresztą jak każdego pisiora !
Zosia
Zosia 04.05.2016, 14:48 (odpowiedź do Były parafianin :()
wydaje mi się że każdy kościół powinien być otwarty dla wszystkich wiernych a nie tylko dla parafian danego kościoła... Nie rozumiem tego wpisu, jakby każdy tak myślał jak pan " były parafianin" to nie można byłoby wejść do żadnego kościoła w Polsce... Od kiedy kościół w Nowej Wsi jest pana własnością??? Wstyd, to jest chore podejście, nie uczestniczyć we mszy św. tylko dlatego, że jacyś "obcy" ludzie przyjechali na mszę. Myślę, że nie tego uczył was ks. Wojciech.
gina
gina 04.05.2016, 22:03 (odpowiedź do Zosia)
ksiądz Wojtek był jak rodzina dla Nas i nie chodzi tu że chodziliśmy dla Niego do kościoła ale jest człowiekiem, który potrafił Nas zbliżyć z Bogiem i stworzył Nam piękny klimat, jego msze są niezastąpione... i ten ksiądz, który jest teraz i jego nowi parafianie to już nie to samo! nigdy nie stworzy tego co ksiądz Wojciech!
nero
nero 05.05.2016, 09:20 (odpowiedź do gina)
KSIAC wojtek byl jak rodzina dla tego co z nimy pil i balowal nie piszcie glupot znam bardzo dobrze sytuacje pozdrawiam
K
K 04.05.2016, 14:33 (odpowiedź do Były parafianin :()
Wasza msza ? A co wykupiliście karnet jakiś ? O ile wiem kościół jest otwarty dla wszystkich .
Były parafianin :(
Były parafianin :( 04.05.2016, 21:20 (odpowiedź do K)
Zosiu nikt tu nie mówił że kościół jest tylko mój czy innych ludzi z parafii Ale nasz ksiądz go wybudował z nami wiernymi a teraz tracimy i kościół i naszego proboszcza. Dlaczego nikt z Dąbrówki nie przyjeżdżał wcześniej ? Tylko nie pisz że ksiądz Cię przyciągnął bo przecież idziesz modlić się dla Boga. Skoro tak to ja nie rozumiem dlaczego teraz dąbrówka przyjeżdża na msze święte na Nową Wieś ? Proszę wytłumacz mi to bo nie rozumiem wcześniej dąbrówki nie było
Zuza
Zuza 05.05.2016, 16:07 (odpowiedź do Były parafianin :()
A gdzie kościół przenoszą ?
Parafianka Nowa.Wieś... PALANTY
Parafianka Nowa.Wieś... PALANTY 03.05.2016, 22:05
Co za durnie pisali te wredne komentarze. To chyba Ci, którzy do kościoła nie chodzą tylko zajmują się czyimś życiem prywatnym. PALANTY


Ada
Ada 03.05.2016, 19:45
Nie będzie już takiego proboszcza! !!tuż przed komuniami. My Parafianie chcemy aby Ks Wojciech wrócił! !!on zbudował kościół i wiernie służył przez 16 lat nie mieliśmy nawet okazji przyzwoicie się z nim pożegnać! !!!napisałam list do Biskupa to skandal! !!!
Eta
Eta 03.05.2016, 18:18
Drugiego takiego księdza jak ksiądz Wojciech już nie będzie. Jest jedyny w swoim rodzaju. Stwarzał niesamowita atmosferę w kościele- ludzie go kochali za to jak prowadził msze święte. Jego donośny głos, śpiew przy gitarze(cudowne 'Niech oblicze Twe' i wiele innych), niepospolite, ciekawe kazania przyciągały ludzi. Jak śpiewał psalm to aż serce drżało ze wzruszenia. Wprowadził niesamowity klimat, te msze były takie nasze, takie wyczekane. Ta godzina w niedziele w kościele ładowała mnie na cały długi tydzień by znów tam wrócić i wspólnie odśpiewać 'Minal tydzień jeszcze jeden raz'. Ksiądz Wojciech przybliżał do Boga, dzięki niemu ludzie stawali się lepsi- doświadczyłam tego na własnym przykładzie. Teraz smutno i szaro....:-((( Wierzymy w to, ze wrócisz księże Wojciechu! tęsknimy za Toba bardzo, jesteśmy z Toba w tych ciężkich chwilach w modlitwie.
parafianin
parafianin 03.05.2016, 18:52 (odpowiedź do Eta)
uwielbiacie ksiedza Wojciecha -a ja myślałem że nasza wiara polega na wielbieniu Boga i Jezusa Chrystusa oraz Maryji -Przykre
aaa
aaa 04.05.2016, 22:07 (odpowiedź do parafianin)
Potrafił stworzyć taką atmosferę, że nawet Ci co nie chodzili do kościoła zaczęli się nawracać.. zaczęli się modlić, uwielbiali chodzić do tego kościoła a teraz...
pARAFIANIN OD POCZATKU
pARAFIANIN OD POCZATKU 03.05.2016, 12:02
Lepiej sie pomodlic za parafie i parafian , oraz ks. Wojciecha i nie wierzgac bo to nie jest zgodne z nauką kościoła i Ewangelią -ludzie opamietajcie sie i nie piszcie paszkwili -kto jest niewinny - WSZYSCY JESTESMY WINNI A NAJBARDZIEJ PSEUDO -GRUPKA TZW. PRZYJACIÓŁ--TAK TO WY ......WIECIE DO KOGO TO SIE TYCZY OBROŃCY --
jasia
jasia 04.05.2016, 11:21 (odpowiedź do pARAFIANIN OD POCZATKU)
TE CO KSIEDZU TYLEK LIZALI I CO NAJWIECEJ NA TACE DAWALI TO SA CI CO ZASLOZYLI TERAZ KSIEDZU ON NAWET SIE NIE DOMYSLAL CO ONIM MOWILI BYL BY ZASKOCZONY ALE go nie zaluje bo sie zamocno wyglupial jak na ksiedza przystalo .
Zuza
Zuza 03.05.2016, 01:08
No i macie dylemat,jak tu sie modlić bez ksieciunia,No i gdzie z tymi grosikami ktore dawaliście na tace.Ale zahukany naród,jedyne rozrywki to niedzielne obserwacje i płoty po mszy,kto z kim i jak wyglada,ha,ha,ha.
bbb
bbb 04.05.2016, 00:46 (odpowiedź do Zuza)
materialistka!!!
Zuza
Zuza 04.05.2016, 10:07 (odpowiedź do bbb)
Tak,materialistka,a wie Pani dlaczego ? Byłam w wielkiej biedzie i potrzebie i od kościoła żadnej pomocy,odpowiedz była pomódl sie ,niech sie teraz ksieciunio pomodli!!!.Ja dzięki ciężkiej pracy poza Polska doszłam do tzw. Dobrobytu i nie dam ani grosika na darmozjadow.wystrczy ze co miesiąc potrącają na Kościół,ale tutaj Kościół działa ,finansuje przedszkola,domy dziecka,domy pomocy społeczne,szpitale.Prosze mi podać co finansuje Kościół w Polsce.Za każdy udział w ślubie,chrzcinach,pogrzebie bierze duża Kasę i każe sie jeszcze wozić.Nigdzie nie żyje sie tak dobrze ksieciuniom jak w Polsce,nikt ich nie kontroluje i nigdzie ich nie widać.Mysle ze ksieciunio odszedł od Was do bogatszej Parafii gdzie więcej zahukancow którzy napełniają portfel.Niech każdy z Was zrobi rachunek ,ile dał i co z tego ma.W życiu nie ma nic za darmo.Czy naprawdę potrzebny Wam ksieciunio żeby własne grzechy usprawiedliwić? Byłam u księdza i sie wypowiadałam - stare ,naiwne powiedzenia ,co przez to juz wszystko wybaczone i zapomniane? Żyj tak abyś innym sprawiał radość i nie potrzebny Ci ksieciunio.Oglupialym Narodem łatwiej rządzić,dlatego w intencji rzadu jest Kościół który uczy Was pokory i straszy piekłem.Pieklo jest tutaj na padole ziemskim gdzie człowiek człowiekowi wilkiem z uśmiechem pełnym kłów.
A propo wpisu Pani Marii Wisniewskiej,skąd Pani wie ze Ksiądz lata po portalach miłosnych?, pewnie Pani również,nie udała sie randka.Życie prywatne duszpasterza jest mi pipifax,chodzi tylko o zakłamanie i myślenie średniowieczne .Pozdrawiam
Żenada
Żenada 03.05.2016, 00:23
Arkadiusza Śnigiera wie co mówi ? Bo moim zdaniem nie wie nawet jak nazywa się nasz proboszcz (a czy pamięta imię i nazwisko biskupa?):( Przykre ale to wynika z materiału. Nawet na mszy o godzinie 11.30 nie odpowiedział gdzie ksiądz Wojciech odchodzi nie miał argumentów (burak) Najlepiej zgnoić człowieka i dać szanse pedofilom
olka
olka 03.05.2016, 07:22 (odpowiedź do Żenada)
To naprawdę dobrze, że nie powiedział gdzie ksiądz Wojciech odchodzi.Naprawdę...
malborżanka
malborżanka 08.05.2016, 11:34 (odpowiedź do olka)
olka zgadzam sie z Tobą. Dobrze, a moze celowo nie zostało to powiedziane przez osoby trzecie. Ks. Wojciech winien jest prafianom prawdę!!!! To on winien powiadomić o przyczynie takiej decyzji a nie robić w wokól siebie takich sensacji!!! Skoro Nowa Wieś tak bardzo go broni, mają go za ojca to niech ojciec zrobi wszystko bu tych ludzi zjednać a jak widać zależy mu tylko na własnym stołku bo ludzie ludzi oczerniaj, kłocą się a Ks. Wojtek patrzy....przykre to Ojcze...
bodzio
bodzio 04.05.2016, 11:27 (odpowiedź do olka)
tam gdzie pojdzie bedzie robil to samo bo go ludzie w tej parafi rozbestwili kto da wiecej na tace i kolede i zgarnie i z rodzina na wczasy do hiszpani
Żenada
Żenada 03.05.2016, 14:33 (odpowiedź do olka)
Dlaczego dobrze ?
Parafianin
Parafianin 02.05.2016, 23:40
Skoro doktorowi zależy tak na wyrzuceniu księdza Wojciecha to gdzie był tego dnia żeby wypowiedzieć się przed kamerą. Ludzie macie żal to czemu nie macie języka jak "pan" doktor żeby wypowiedzieć się w Parafii przed Ludem Bożym tylko smarujecie coś w internecie ?
jozek
jozek 05.05.2016, 21:36 (odpowiedź do Parafianin)
TO PRAWDO PODOBNIEZAWISTNY KSADZ GO ZALATWIL WOJTEK POWINIEN SIE DOMYSLEC KTO.
Cała prawda
Cała prawda 03.05.2016, 07:36 (odpowiedź do Parafianin)
A może to doktor właśnie okazał się najlepszym spośród przyjaciół? Może uratował mu nie tylko zdrowie, ale i życie?
Może z dala od "przyjaciół" od kieliszka odżyje?
Gdzie byli ci "przyjaciele" w niedziele? Jakoś też nie wypowiadali się przed kamerą.
Jeśli doktorowi zależało na wyrzuceniu księdza ( w co bardzo wątpię) to na czym zależało tym , którzy doskonale wiedzieli o problemach księdza nalewali mu alkohol ?
Winni zostali wskazani: doktor, ksiądz Arkadiusz, biskup...
Prawdziwi sprawcy tego nieszczęścia pozostali w sieci anonimowi.
Prawda
Prawda 03.05.2016, 14:24 (odpowiedź do Cała prawda)
Tylko, że to doktor z żoną byli pierwszymi, którzy podali alkohol.
Parafianin od poczatku
Parafianin od poczatku 03.05.2016, 16:03 (odpowiedź do Prawda)
i byłeś przy tym ????? i widzialeś -czy plotki??
wiem..
wiem.. 03.05.2016, 15:26 (odpowiedź do Prawda)
Żony Ci się pomyliły....
XL-ka
XL-ka 02.05.2016, 17:29
Najłatwiej kopać leżącego,bo się nie obroni.Czytając te nieżyczliwe komentarze ,jestem przerażona .Skoro ks Wojciech był taki zły ,to dlaczego dopiero teraz opluwacie go.Ks Wojciech tak często mówił o miłości bliźniego. Co to wam to dało,? Ten język pełen jadu i nienawiści ,którym się posługujecie świadczy o tym jakimi wy jesteście ludźmi.Każdy ma prawo do błędu. Ten młody człowiek tak zaszczuty przez niektórych parafian,oby Dobry Bóg miał go w swojej opiece i dał mu spokój serca ,aby z godnością przeszedł i pokonał z Boską pomocą całą nagonkę.Księże Wojciechu ! wszystko w rękach Boga ,wspieramy Cię modlitwą.
nora
nora 04.05.2016, 11:32 (odpowiedź do XL-ka)
DO XL KA wkoncu komus sie udalo go ruszyc z ciepl ej posadki jeszcze go bronicie hanba
parafianin2
parafianin2 02.05.2016, 16:44
LUDZIE! !!!!
PRZESTAŃCIE WIERZYĆ W KSIĘŻY UNIEŚCIE W BOGA!!!!!!!!!!!
Pedofil
Pedofil 02.05.2016, 23:45 (odpowiedź do parafianin2)
Rydzyk rządzi
Gość99
Gość99 02.05.2016, 16:27
Ksiądz jest po to żeby służyć Bogu w mniejszym stopniu ludziom . Musimy uszanować decyzję księdza biskupa petycję i prośby i tak nic nie dadzą. Nowy ksiądz proboszcz również jest bardzo fajny wystarczy dać mu szansę. Ludzie uszanujcie decyzję ks.Biskupa
gość
gość 02.05.2016, 16:11
Będzie miał czas dla swoich dzieci.
parafianka
parafianka 02.05.2016, 15:40
Nie dajmy się wszystkim oszczerstwom! Piszmy na podany adres i jedźmy do szanownego biskupa niech nam odda ks.proboszcza! Bądźmy solidarni!!!
henio
henio 04.05.2016, 11:35 (odpowiedź do parafianka)
DO PARAFIANKI sama na niego donosilas a teras go bronisz za duzo na tace dawalas
książka
książka 02.05.2016, 16:50 (odpowiedź do parafianka)
To i tak nic nie da ludzie uszanujcie decyzję ks.Biskupa dajcie mu szansę wyjazdy i tak nic nie dadzą
:)
:) 02.05.2016, 15:09
A ja powiem tak... Nasza wiara polega na wieże w Boga a nie w kościół,więc ksiądz nie jest mi do niczego potrzebny jak będę chciał się po modlić to mogę zrobić to w domu,na polu lub w lesie gdziekolwiek.A co do księży to nic do nich nie mam tylko niech tez czasem są LUDŹMI a nie robią pod górkę ludziom którzy nie mają ślubu a mają dziecko które trzeba ochrzcić i w tedy dopiero się zaczynają przeszkody!!!! Ktoś tu wspomniał o spożywaniu alkoholu przez księży ? niech sobie spożywają wszystko jest dla ludzi tylko niech wtedy taki ksiądz nie poucza innych jak mają żyć czego można a czego nie!!!!! AMEN ;)
man
man 02.05.2016, 12:26
Oceniam to wszystko jako dobrze zorganizowana akcja pozbycia się ks. Wojciecha. Szkoda, że ktoś zamarzył sobie parafie do ktorej zjeżdża pół Malborka i msze są prowadzone w sposób zachęcający do uczestniczenia w modlitwie. Boję się ze do nowego proboszcza przyjdzie tylko garstka ludzi.
nam
nam 02.05.2016, 15:09 (odpowiedź do man)
Jeżeli miałby mieć wiernych "Judaszy", to może faktycznie niech jest ich garstka.
as
as 02.05.2016, 13:37 (odpowiedź do man)
Parafianie powiini się zorganizować i pojechać do biskupa, niech wysłucha ludzi a nie plotek.
paraf
paraf 02.05.2016, 14:40 (odpowiedź do as)
Tak i to dużą grupą. My też mamy swoje zdanie (jak nie najważnjejsze). Niech biskup zna ilu jest zwolenników ks. Wojciecha.
Parafianin od poczatku
Parafianin od poczatku 03.05.2016, 13:12 (odpowiedź do paraf)
WIERZCIE DALEJ W KSIEDZA A NIE W jEZUSA cHRYSTUSA --TAKA WASZA WIARA
para
para 02.05.2016, 13:48 (odpowiedź do as)
Dużą grupą proponuję. Chętni będą.
Nowa Wieś
Nowa Wieś 02.05.2016, 09:38
Jest mi wstyd, że nie pomogliśmy jako parafianie księdzu, kiedy był w potrzebie.
Coś tam niby każdy wiedział, ale nie do końca wierzył, bo tak było wygodniej.Jak się czują ci, którzy wiedzieli a polewali? Jak będą mogli spojrzeć sobie w oczy? Takiego proboszcza mieć już nie będziemy...to ogromna strata dla całej parafii.
Teraz możemy tylko bić się w piersi i powtarzać: Moja wina!
A księdza Wojciecha przepraszamy, że kiedy był słaby nie było nas przy nim.Kiedy upadał nie podnieśliśmy go.Dał nam wiele nie otrzymując w zamian najważniejszego- odpowiedzialności za jego zdrowie.
Księże Wojciechu! Dasz radę! Wyjdziesz z tego silniejszy.Dziękujemy za te 16 lat!
Mieszkaniec Nowej Wsi i parafianin od poczatku
Mieszkaniec Nowej Wsi i parafianin od poczatku 02.05.2016, 13:58 (odpowiedź do Nowa Wieś)
Tak zgadzam się z tym stwierdzeniem i badzmy posłuszni Biskupowi on jest przedstawicielem Chrystusa a nie przyjaciół od kieliszka--bo to nie przyjaciele i nie chrzescijanie -bijmy sie wszyscy w piersi
parafianka
parafianka 04.05.2016, 10:14 (odpowiedź do Mieszkaniec Nowej Wsi i parafianin od poczatku)
Biskup nie jest przedstawicielem Chrystusa, Chrystus nikogo nie wyrzucał na bruk! Nawet prawo kanoniczne tego zabrania, ksiądz nie zasłużył na takie traktowanie!
parafianie
parafianie 04.05.2016, 11:42 (odpowiedź do parafianka)
ksiadz powinien byc ksiedzem a nie pijakiem ci co z nim pili odpowiadaja za wszystko a moze sami donosili do biskupa to mooze byc prawda
biskup
biskup 02.05.2016, 13:55 (odpowiedź do Nowa Wieś)
Nie dziękujmy jako parafianie ale wspierajmy Wojciecha i wstawiajmy sie za nim!!! Nie pozwólmy mu odejść bo większość z nas - parafian nie znajdzie swojego miejsca gdzie indziej (przynajmniej ja, moi bliscy i znajomi)
Majka
Majka 02.05.2016, 10:55 (odpowiedź do Nowa Wieś)
Zgadza się, każdy mądry po fakcie jest. Ale może pomóżmy jemu, niech każdy wyśle słowa poparcia na podanego w artykule maila. Byłoby to jednocześnie drugą szansą dla księdza Wojtka. Może jednak coś to da ...
am
am 02.05.2016, 10:17 (odpowiedź do Nowa Wieś)
Święta prawda...
Południowiec
Południowiec 02.05.2016, 08:14
Mam wrażenie, że zaczęło się Triduum. Specjaliści od życia innych. Zaraz wniesiecie krzyż.... Pseudo moraliści. Nie spotkałem się nigdy z tak uczciwym księdzem jak ksiądz Wojtek. Pamiętacie historię, która miała miejsce 2000 lat temu? Komentarze były podobne.Każdy widzi w drugim swoje problemy.
Malb.
Malb. 02.05.2016, 08:14
Ludzie wierzący w Boga! Dlaczego nie słuchacie swojego tak bardzo wspaniałego proboszcza. Na sumie powiedział odczytując dekret od Biskupa, że przyjmuje decyzję, a wy co????? Szanujcie decyzję swojego proboszcza!!!!
Jacek
Jacek 02.05.2016, 08:03
każdy ma swoje wady, ale Wojtek to super ksiądz oby takich było więcej
Młoda Polka
Młoda Polka 02.05.2016, 07:48
……………….kościół dużo mówi o demokracji a sam w swoich strukturach nie ma jej za grosz a wręcz odwrotnie - ślepe posłuszeństwo, zamordyzm, zakłamanie, traktowanie owieczek jak baranów i nie liczenie się z ich opinią ! Po prostu rządzący Biskupi zatrzymali sie na etapie Średniowiecza i jest już pewne, że w niedalekiej przyszłości zostaną sami z pustymi Kościołami !
pik
pik 04.05.2016, 09:01 (odpowiedź do Młoda Polka)
Nawet to, że jesteś młoda nie tłumaczy Twoją niewiedzę
Ziutek z Trop
Ziutek z Trop 02.05.2016, 07:38
…………….powiem krótko ! Wierzę w Pana Boga ale w Jego personel naziemny nie ! A już najmniej w spasionych jak wieprze Biskupów !
pok
pok 04.05.2016, 09:01 (odpowiedź do Ziutek z Trop)
Dieta nie pomaga?
Piotr
Piotr 01.05.2016, 23:19
doktorku od zaświadczeń dla mafii - jak to było ? Kto z was jest bez grzechu, niech pierwszy rzuci kamieniem - zakumałeś ?
S. B
S. B 01.05.2016, 23:17
Dajcie spokój księdzu Wojtkowi! Każdy z nas ma jakiś problem z którym nie daje sobie rady. Pomyślcie co on czuje gdy czyta te komentarze, w których zostaje w pewien sposób obrażony. Każdy z was tu niżej piszących bzdetne komentarze na temat księdza powinien pomyśleć sobie że świat nie kręci się wokół was. Takie rzeczy piszą tylko ludzie fałszywi !
BB
BB 01.05.2016, 23:12
Jak tak możecie szkalować naszego proboszcza który był oddany naszej parafi.Ksiądz Wojtek to ksiądz z powołania i modłę się aby został z nami .
aaa
aaa 01.05.2016, 23:12
ksiądz tez człowiek, to prawda ale dzieci nie powinien mieć...z drugiej strony gdyby mieli za to usuwać wszystkich księży to pewnie by to było jakieś 80%....problem z alkoholem też ma co drugi.....mnie osobiście nie podobało się tylko to jak na I komunii wołał, żeby dawać dużo kasy, "bo ta ofiara musi zaboleć"......
ja
ja 02.05.2016, 20:07 (odpowiedź do aaa)
Znam to powiedzenie ale Ciebie zabolało chyba 2zł
kkk
kkk 02.05.2016, 10:27 (odpowiedź do aaa)
wolne zarty. Ks. Wojciech i wolanie o kase - chyba parafie pomyliles
DJ disco
DJ disco 01.05.2016, 23:24 (odpowiedź do aaa)
Nie pamiętam takiej komunii na której ksiądz wołał o jaką kolwiek ofiarę. Chyba ci się parafie pomyliły!
PARAFIANIN
PARAFIANIN 01.05.2016, 23:07
Ludzie opamiętajcie sie jestescie gorsi niż sępy tylko wasze JA się liczy i wasza wizja i racja PRZESTANCIE
ola
ola 01.05.2016, 23:00
w życiu każdego z nas dzieją się zmiany....szkoda, że tak się dzieje ale decyzje BISKUPA trzeba uszanować prawdziwy katolik nie kwestionuje...
Parafianka
Parafianka 01.05.2016, 22:44
Biskup też powinien liczyć się ze zdaniem parafian. Nie rozumiem jego decyzji.
michał b.
michał b. 01.05.2016, 23:05 (odpowiedź do Parafianka )
to zapytaj Wojtka o przyczynę..Biskupowi taż nie było łatwo ale argumenty miał poważne.
123
123 02.05.2016, 20:14 (odpowiedź do michał b.)
Doktora od rozumu, który ma kłopot we własnej rodzinie z którym nie może sobie poradzić. Może niech zgłosi się do Biskupa o pomoc , a nie czepia się proboszcza.
Parafianin od początku
Parafianin od początku 01.05.2016, 22:37
PRAWDZIWY PRZYJACIEL I PARAFIANIN PRZYJMIE W POKORZE DECYZJE
agaaaa
agaaaa 01.05.2016, 23:05 (odpowiedź do Parafianin od początku)
prawdziwy parafian i przyjaciel nie pozwoli na takie pochopnie podjęte decyzje, będzie walczył o pozostanie księdza Wojciecha w parafii !!!
Parafianin
Parafianin 01.05.2016, 22:10
Parafianin ; Nie oceniajcie a z pokorą trzeba przyjac decyzje Biskupa
jadzia
jadzia 01.05.2016, 22:55 (odpowiedź do Parafianin)
Biskup wie co robi...jak nie rozumiecie decyzji to zapytajcie Wojtka przecież nie skłamie i Wam odpowie.
parafianka I.J.
parafianka I.J. 01.05.2016, 22:09
Ksiądz z Dąbrówki się do Was nie pcha, przenosi go biskup. Będziesz agaaaa żałowała tych słów, które napisałaś ponieważ nie znasz księdza Andrzeja. To bardzo dobry skromny uczciwy i porządny duszpasterz. Jego posługa kapłańska przyczyniła się do zbliżenia mieszkańców , otwartości na innych ludzi. On nas nauczył, że ksiądz jest posłańcem Boga, nie ludzi. To prawdziwy ksiądz z powołania. Nie twierdzę, że Wasz ksiądz taki nie jest, ale dajcie szansę księdzu Andrzejowi a zobaczycie co dobrego dał wam Pan Bóg. Takie podejście do zmiany proboszcza w Waszej parafii nasz bardzo smuci, bo nasz ksiądz nie zasługuje na to co robicie. My parafianie z Dąbrówki nigdy nie zapomnimy o naszym proboszczu, będziemy go mieli zawsze w swojej pamięci,sercu i jeżeli spotka Go jakaś przykrość to zawsze będziemy stawać w jego obronie i bronić dobrego imienia, gdyż na to zasługuje.
agaaaa
agaaaa 01.05.2016, 22:49 (odpowiedź do parafianka I.J.)
Nie znam i nie chcę poznać! Jeśli ksiądz Wojciech odejdzie to znaczna część osób również odejdzie z parafii. Nie potrzebujemy innego księdza, jeśli Wasz jest taki super to walczcie o Niego tak jak my walczymy o księdza Wojtka. Każdy z Was go żegna i wychwala i ktoś słusznie zauważył, że ma super relacje z biskupem. Chyba jakaś myśl się tu nasuwa, prawda? Niczego nie żałuję parafianka I.J. To Nasz ksiądz jest na Nowej Wsi z powołania, wybrał miejsce gdzie stworzył Nam Dom Boży i włożył w to całe swoje serce.
ewa
ewa 02.05.2016, 09:34 (odpowiedź do agaaaa)
Mów tylko za siebie. Znam obu księży i przyjmuję decyzję Ks. Biskupa. Zresztą chyba każdy w parafii wiedział, że to kwestia czasu. Znaczna część osób wróci do parafii, bo liturgia ks. Wojciecha niektórych zniechęcała. Tak na czas się nie da. Choć przyznaję zawsze wygłaszał bardzo dobre kazania. Ksiądz Wojciech, przy całej sympatii do Niego, nie jest tym samym człowiekiem, który organizował parafię, budował kościół. Zamiast rozdzierać szaty, trzeba Jemu pomóc jako człowiekowi. A ks. Andrzej mimo upływu lat zachował całą gorliwość kapłaństwa.
:-))
:-)) 02.05.2016, 16:14 (odpowiedź do ewa)
Tylko nasz ks. Wojciech nie ogłosił cennika, bo nie godzi się to normalnemu kapłanowi ; jakim jest. Wiem , że taki cennik w Dąbrówce istnieje.
!!!!!!
!!!!!! 03.05.2016, 08:32 (odpowiedź do :-)))
Hmmm? Ciekawe gdzie ten cennik schował, bo przez wszystkie lata jego posługi w Parafii Dąbrówka rzekomy cennik nie ujrzał światła dziennego.
Tr
Tr 02.05.2016, 22:28 (odpowiedź do :-)))
To bardzo ciekawe co mówisz . Mieszkam w Dąbrówce prawie 40 lat i o niczym takim nie słyszałam
s.k.
s.k. 01.05.2016, 22:57 (odpowiedź do agaaaa)
I Wy się nazywacie katolikami? Jakiś kult uprawiacie, a nie wiarę katolicką. Pokora i wiara i ufność w to co przynosi los...
Brak słów
Brak słów 01.05.2016, 23:32 (odpowiedź do s.k.)
Nikt nigdy nie jest w 100 % procentach katolikiem każdy ma jakieś wady i zalety ale widosznie s.k. jest idealny/a
agaaaa
agaaaa 01.05.2016, 23:09 (odpowiedź do s.k.)
tylko los jest czasami niesprawiedliwy...
Katolik
Katolik 01.05.2016, 22:34 (odpowiedź do parafianka I.J.)
Skoro Andrzej jest taki fajny to niech zostanie u was mi też bardzo zależy na tym żeby ksiądz Wojciech został z nami tak jak wy go bronicie tak samo ja będę bronił naszego księdza który wybudował nam świątynię
hm
hm 02.05.2016, 15:20 (odpowiedź do Katolik )
a to świątynia jest najwazniejsza?
Minionek
Minionek 01.05.2016, 22:28 (odpowiedź do parafianka I.J.)
A nie możecie go sobie zostawić skoro jest taki dobry i idealny to po co nam on w nowej wsi skoro mamy lepszego księdza niż ksiądz Wojtek to walczcie o niego
s.k.
s.k. 01.05.2016, 22:18 (odpowiedź do parafianka I.J.)
Dokładnie :(
Parafianki
Parafianki 01.05.2016, 22:05
Ksiądz też jest człowiekiem i jak każdy z nas ma swoje słabości. Nie oceniajcie, nie krytykujcie Księdza Wojciecha. Od 16 lat należymy do tej parafii. Przez ten czas nigdy nie spotkaliśmy tak UCZCIWEGO księdza jakim jest nasz proboszcz. Nie należy on do typu księży Biznesmenów, których w naszym kraju nie brakuje. Nigdy nie wyciągał ręki po przysłowiową kopertę. Więc zastanówcie się co piszecie. Dla nas kościół bez księdza Wojciecha nie będzie tą samą parafią, a w Malborku drugiej takiej nie ma!!
Popierający ks.Wojciecha
Popierający ks.Wojciecha 02.05.2016, 13:48 (odpowiedź do Parafianki )
2000 lat temu gdy Jezus spotykał się z celnikami i ludźmi dziwnego pokroju, faryzeusze nazywali go pijakiem i obrzartuchem.............
I co było dalej doskonale wiecie.
Szacunek dla tych co są bez grzechu i rzucają kamieniem.
MM
MM 01.05.2016, 22:46 (odpowiedź do Parafianki )
Co prawda to prawda, w naszym kraju nie brakuje księży biznesmenów osobiście znam takich. Łatwo jest kogoś oczerniać i krytykować ale gdy trzeba pomóc w tedy każdy umywa ręce. Dajecie więc spokój księdzu Wojtkowi. Niech każdy zanim coś napisze trzy razy się zastanowi. Mam nadzieję, że ksiądz Wojtek pozostanie z nami. Życzę mu tego z całego serca.
Parafianka
Parafianka 01.05.2016, 22:03
To proste Andrzejek dobrze żyje z biskupem i go przekonał bo co on będzie siedział w takiej Dąbrówce współczuję wam nowego proboszcza my natomiast mamy co świętować
agunia
agunia 04.05.2016, 01:03 (odpowiedź do Parafianka)
dobreeeee!!! widocznie coś tu jest nie halo!!! coraz lepsza ta dyskusja i składa się w jedną całość!
ML
ML 01.05.2016, 22:15 (odpowiedź do Parafianka)
Już nie persza osoba wypowiada się tak na temat nowego proboszcza wszyscy z Dąbrówki narzekają :(
do ml
do ml 01.05.2016, 22:41 (odpowiedź do ML)
ale wyssane z palca bzdury :)
K
K 02.05.2016, 22:43 (odpowiedź do do ml)
Hehe i tyle! Dąbrówka nigdy na księdza nie narzekała to po pierwsze . Jestem niewierząca i do kościoła nie chodzę . Raz od święta zajrzę ,ale nic więcej . Mieszkałam i na Nowej Wsi i teraz w Dąbrówce . Znam oba kościoły na wylot . Na Nowej Wsi to dosłownie od namiotu ;) Lubiłam ten kościół . Księdza też . Tylko potem troszke interes własny z interesem wspólnym mu sie pomylił . Zamiast dbać o parafie i tu podkreślę (bogatą parafie ) dbał o siebie . Tak niestety było . Jego problemy są jego problemami . Nie będę wnikać czy ma dzieci i ile i czy pije czy nie . Mnie to nie interesuje . Jedyne co powiem to dajcie spokój k.Andrzejowi . To fajny ksiądz . Przedewszystkim skromny i oddany ludzią . Nie dajmy sie zwariować . Wy wierzycie w Boga czy w księdza? Może warto założyć nowe wyznanie ? Hehe to tragiczne co robicie . Pseudo katolicy
E.S.
E.S. 01.05.2016, 21:46
..żeby oceniać kogokolwiek należałoby wejść w jego buty i przejść jego drogę, poznać jego myśli i przeżyć chwile dobre i te, które są bardzo bolesne. Nie nam osądzać kogokolwiek. Każdemu człowiekowi należy się szacunek...choćby za to co dobrego w życiu zrobił, księdzu Wojciechowi szczególnie wyrazy szacunku się należą za to co zrobił dla parafii i za wielkie serce dla wielu.
helenka
helenka 01.05.2016, 22:31 (odpowiedź do E.S.)
przecież nikt mu tej chwały nie odbiera...niech czyni dobro dalej...taka kolej rzeczy..
Myszka:)
Myszka:) 01.05.2016, 21:32
Kpiny jakieś! Robił co do księdza nałoży i przede wszystkim był dla ludzi a nie jak większość dla kasy!
parafianka k
parafianka k 01.05.2016, 21:11
Przez prawie 16 lat nikt nigdy głośno nie miał nic do powiedzenia a teraz nagle każdy w takiej sytuacji komentuje, spójrzcie na siebie też jesteście ludźmi tak jak ksiądz Wojtek, każdy popełnia błędy i zasługuje na kolejną szanse.. Myślę, że ksiądz Wojtek zasługuje na to by z Nami zostać, jednoczy, przyciąga, jego msze są piękne. Myślę również, że ksiądz Wojtek w tej chwili dostał porządną lekcje życia a biskup zbyt pochopnie go ocenia przez słowa innych ludzi. Są jeszcze tacy przyjaciele, którzy będą walczyć o to by ksiądz Wojciech został z Nami, w swoim domu!!!!
parafianka
parafianka 01.05.2016, 21:20 (odpowiedź do parafianka k)
To dobry ksiądz, żal by się żegnać. Powinien dostać jeszcze jedna szansę, może tym razem mu się uda.
xx
xx 26.12.2016, 10:17 (odpowiedź do parafianka)
No właśnie może ?????
Zuza
Zuza 08.05.2016, 09:31 (odpowiedź do parafianka)
No właśnie może...... Ile miał szans ?????
Rada Parafialna
Rada Parafialna 01.05.2016, 20:27
komitetop108@gmail.com na ten adres można przesyłać wyrazy poparcia dla księdza Wojciecha Bohatyrewicza.
xx
xx 26.12.2016, 10:16 (odpowiedź do Rada Parafialna)
A kto należy do rady parafialnej ?
Matka dziecka komunijnego
Matka dziecka komunijnego 01.05.2016, 20:09
Każdy mądry w pisaniu dlaczego nikt w kościele się nie odezwał ? Zabrakło odwagi? Skoro coś was boli wyraźcie to publicznie a nie teraz wszyscy komentujecie w domu.